۶ زندانی در زرند به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و در راستای پویش "به عشق امام حسین(ع) می بخشم" ۶ نفر از زندانیان نیازمند در این شهرستان به آغوش گرم خانواده‌های خویش بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا یعقوبی در تشریح این خبر افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، فراخوانی به منظور جذب کمک های خیرین و دعوت مردم به گذشت و مصالحه، در قالب پویش "به عشق امام حسین (ع) می بخشم" از طریق رسانه های محلی منتشر شد و در پی آن و با جذب کمک های مردمی، زمینه آزادی 6 مددجو از زندانیان نیازمند فراهم شد.
وی یادآور شد: در نخستین اقدام خیرخواهانه در قالب پویش مردمی "به عشق امام حسین (ع) می بخشم" خانواده شهید علی عظیمی از شهدای مدافع حرم در این شهرستان، با پرداخت بدهی دو محکوم مالی، زمینه آزادی آنها را فراهم کردند که این اقدام خیر، بازتاب گسترده ای در افکارعمومی شهرستان داشت و این امر مقدمات آزادی محکومین دیگر از طریق جذب کمک های سایر خیرین را فراهم کرد.
این مقام قضایی در ادامه به کمک 787 میلیون ریالی خیران زرندی برای آزادی زندانیان نیازمند در قالب پویش مردمی "به عشق امام حسین (ع) می بخشم" نیز اشاره و بیان کرد: در راستای پویش "به عشق امام حسین (ع) می بخشم" پرونده هایی با موضوعات رد مال، مهریه و ... منتهی به سازش شد و پرداخت بدهی بعضی از محکومین مالی توسط خیرین موجب آزادی برخی دیگر از مددجویان از زندان شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =