حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران جدا است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جامعه جدا است، اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد ناامنی در جامعه تبعات جدی برای آن‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین با اشاره به اعتراضات غیرقانونی که شب گذشته در تعدادی از خیابان‌های شهر قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از جوانان فریب تبلیغات و فراخوان دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی ایران را خورده و با بی‌توجهی به قوانین موجود کشور شب گذشته در شهر قزوین به برهم زدن نظم و امنیت، آتش‌زدن اموال عمومی و خصوصی و درگیری با نیروی انتظامی پرداختند.

او افزود: در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش‌زدن اموال عمومی، قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند.

این مقام قضایی استان ضمن هشدار به خانواده‌ها، گفت: افرادی که در درگیری‌های شب گذشته دستگیر شدند؛ جوانانی بودند که فریب دشمنان را خورده، اما طبق قوانین جاری کشور و درخواست‌های متعدد شهروندان و کسبه، ما موظف به برخورد با مخلان امنیت جامعه هستیم.

رجبی همچنین ادامه داد: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جامعه جدا است، اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در جامعه تبعات جدی برای آن‌ها دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با بیان اینکه موضوع درگذشت مهسا امینی با توجه به دستور رئیس‌جمهور و ریاست قوه قضاییه در حال بررسی بوده و قطعاً با خاطیان این امر بدون اغماض برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم عده معدودی با ایجاد هرج‌ومرج و سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث ناامنی در جامعه شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =