ضرورت برچیده شدن مدارس کانکسی کپری و سنگی در لرستان

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: هم اکنون ۵۰۵ مدرسه کانکسی فعال با ۵هزارو ۷۴۷ دانش آموز ، ۱۱مدرسه کپری و ۶۵مدرسه سنگی در استان وجود دارد که برچیده شدن این تعداد مدارس نیازمند کمک خیرین و جذب اعتبار لازم هستیم .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا عزتی در شورای آموزش وپرورش لرستان با اشاره به ضرورت برچیده شدن این گونه مدارس در سطح استان گفت: برچیده شدن این مدارس و جایگزین نمودن مدارس نوساز نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و ورود خیرین است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی ، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات جهادی همکاران همه ۴ هزار ۵۵۷ مدرسه استان آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی ۳۴۸ هزار ۹۶۵ دانش‌آموز را دارند.

عزتی با بیان اینکه پروژه مهر امسال را از خرداد ماه شروع کردیم ،افزود : با برگزاری جلسات متعدد، کارگاه های توانمندسازی مدیران و راهبران آمورشی ، راه اندازی پایگاه های مدرسه تابستانه برای طرح تثبیت و یادگیری دانش آموزان و بازدیدهای مستمر از مدارس، لرستان صاحب رتبه های برتر در سطح وزارت آموزش و پرورش شده است به طور مثال در هفته گذشته در بحث صدور ابلاغ آموزش و پرورش استان رتبه ۱۹ کشوری را داشت که با کار جهادی همه همکاران در مناطق و نواحی استان در سه روز تعطیل هفته گذشته ، استان به رتبه سوم کشور دست یافت که جای تشکر و قدردانی از همکاران پرتلاش دارد .

سرپرست آموزش و پرورش لرستان به برخی کمبود ها و تجهیزات در مدارس بویژه هنرستانها هم اشاره کرد و گفت : هم اکنون۵۰۵ مدرسه کانکسی فعال با پنج هزار ۷۴۷ دانش آموز ، ۱۱مدرسه کپری و ۶۵ مدرسه سنگی در استان وجود دارد که نیازمند جذب اعتبار و کمک خیرین هستیم تا این مدارس در استان برچیده شود و مدارس نوساز جایگزین شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =