سرپرست روابط عمومی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء از تولید نرم افزار گویای آثار آیت الله جوادی آملی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نرم افزار مراجعه کنندگان افزون بر متن انتخاب شده، صوت آیت الله جوادی آملی را نیز دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین از نمایشگاه قرآن حجت الاسلام مهدی تقی زاده، سرپرست روابط عمومی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با اشاره به این که در غرفه این بنیاد در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آثار آیت الله جوادی مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد، ابراز داشت: در این غرفه 135جلد کتاب از آثار ایشان وجود دارد.

وی تسنیم در 23 جلد، ادب فنای مقربان در هفت جلد، رحیق مختوم در ده جلد، سرچشمه اندیشه در شش جلد، نسیم اندیشه در سه جلد و کتاب حج در چهار جلد را برخی از کتاب های ارایه شده در غرفه معرفی کرد و گفت: کتاب آفاق اندیشه مشتمل بر دیدارهای آیت الله جوادی با افراد غیر ایرانی از آثار جدید این غرفه است.

مسوول غرفه بنیاد بین المللی وحیانی اسراء در ادامه با اشاره به این که در این غرفه آثار در دست اقدام بنیاد معرفی می‌شود، افزود: جلد 24 تا 27 تسنیم، مفاتیح الحیاه و آداب قاضی از آثار در دست اقدام است.

وی با بیان این که 106نرم افزار در این غرفه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد، اظهار داشت:لوح فشرده تندیس عصمت در موضوع زندگانی حضرت زهرا(س) و زینت عابدان که درباره مقدمات علم اخلاق است از آثار جدید نرم افزاری به شمار می‌آید.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه افزود: نرم افزار کتابخانه دیجیتال مشتمل بر 125جلد کتاب از مهمترین نرم افزارهای غرفه است که مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد.

وی معرفی بنیاد اسراء، ارایه مجله داخلی بنیاد، برگزاری پنج نشست علمی با موضوعات گوناگون قرآنی و ثبت نام از علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بنیاد از طریق پیامک را از دیگر برنامه های غرفه بنیاد بین المللی وحیانی اسراء برشمرد.

وی همچنین از تولید نرم افزار گویای آثار آیت الله جوادی آملی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نرم افزار مراجعه کنندگان افزون بر متن انتخاب شده، صوت آیت الله جوادی آملی را نیز دریافت خواهند کرد.

گفتنی است؛ نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ساعت 17 تا ساعت 24 تا چهارم شهریور مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =