​​​​​​هتل ویستریا تهران، هتلی خاص و لاکچری در پایتخت ایران

هتل ویستریا تهران، یک هتل پنج ستاره بین المللی است که با همکاری مهندسان ایرانی و کانادایی در پایتخت ساخته شده است و از جمله هتلهای لاکچری تهران محسوب می شود.

با رزرو هتل ویستریا تهران، شما روزهای سفرتان را با آرامش کامل و راحتی پشت سر خواهید گذاشت. هتل ویستریا در خیابان دربند تهران قرار دارد که یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران محسوب می شود. این هتل با مناطق ییلاقی تهران مانند دربند و درکه و کاخ سعدآباد فاصله کمی دارد و به موزه ها و بازارهای بالای شهر تهران نیز نزدیک است.

ساختمان هتل ویستریا، ۲۰ طبقه است و واحدهای اقامتی هتل در طبقات چهارم تا دهم قرار دارند. در این هتل ۱۰۰ اتاق و سوئیت درجه یک وجود دارد که برای مهمانان داخلی و خارجی قابل رزرو هستند. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های این هتل، رو به کوه البرز و شهر تهران است و از بالکن هتل می توان مناظر زیبایی از تهران را مشاهده کرد. با وارد شدن به لابی هتل ویستریا متوجه خواهید شد که به هتلی درجه یک و لاکچری وارد شده اید که به هتلهای بین المللی شباهت زیادی دارد.

اگر قبل از رزرو هتل در تهران می خواهید با امکانات هتلهای برتر تهران و قیمت هتل های تهران آشنا شوید، در این نوشته با ما همراه باشید؛ زیرا می خواهیم امکانات و خدمات رفاهی هتل ویستریا را به شما معرفی کنیم.

واحدهای اقامتی هتل ویستریا تهران

در هتل ویستریا تهران، انواع اتاق های یک تخته و دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته کینگ، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت ویستریا قابل رزرو هستند. این هتل از ۸۶ اتاق استاندارد و اتاق کینگ برخوردار است و ۱۴ سوئیت لوکس دارد. قبل از رزرو هتل ویستریا تهران، بهتر است با امکانات موجود در هرکدام از اتاق ها و سوئیت های هتل آشنا شوید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین اتاق یا سوئیت را برای خود انتخاب کنید.

با وارد شدن به اتاق ها و سوئیت های هتل ویستریا، خواهید دید که مبلمان و تختخواب بسیار شیکی برای شما قرار داده شده است تا بتوانید بهتر استراحت کنید. پتوها، ملحفه ها و سرویس خواب هتل ویستریا بسیار تمیز هستند و به صورت روزانه نیز تعویض می شوند. در اتاق ها و سوئیت های هتل ویستریا، آب معدنی رایگان و مینی بار برای مهمانان عزیز قرار داده شده است که می توانید از آنها استفاده کنید.

وجود یخچال، دستگاه چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی، حوله، دستمال، دمپایی، چیلر، کمد و آویز لباس، آباژور، روم سرویس، سشوار، آسانسور، صندوق امانات، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و اینترنت پرسرعت از دیگر امکانات رفاهی در هتل ویستریا است.

با رزرو هتل ویستریا تهران، شما از بوفه صبحانه رایگان هتل بهره مند می شوید و می توانید خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی ها را در وعده صبحانه این هتل نوش جان کنید.

متراژ اتاق های استاندارد و کینگ در این هتل، بین ۱۵ تا ۲۵ متر است. متراژ سوئیت های پرزیدنتال و ویستریا هم ۴۵ متر است. سیگار کشیدن در اتاق ها و سوئیت های این هتل غیرمجاز است.

اگر قیمت هتل برای شما مهم است، بهتر است بدانید که این هتل جزو هتلهای لاکچری در تهران محسوب می شود و به همین دلیل هزینه اقامت در این هتل پایین نیست. گران ترین واحد اقامتی در هتل ویستریا، سوئیت دو تخته ویستریا است که مشرف به کوهستان بوده و از نظر دکوراسیون و امکانات رفاهی، یک واحد بی نقص است.

​​​​​​هتل ویستریا تهران، هتلی خاص و لاکچری در پایتخت ایران

حالا که با امکانات رفاهی هتل ویستریا آشنا شدید، خوب است با امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز آشنا شوید تا با خیال راحت و اطمینان خاطر برای رزرو هتل ویستریا تهران اقدام کنید.

امکانات تفریحی و ورزشی در هتل ویستریا تهران

در این هتل پنج ستاره، یک مجموعه آبی مجهز و یک سالن اسپا وجود دارد. مهمانان هتل ویستریا می توانند به مجموعه آبی هتل بروند و از استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار در این هتل استفاده کنند. یکی از بخشهای جذاب در مجموعه آبی هتل ویستریا، حمام ترکی هتل است که می توانید به این حمام ترکی زیبا بروید.

یکی دیگر از خدمات جذاب هتل ویستریا، خدمات ماساژ و اسپا است که شما می توانید برای آرامش جسم و روحتان از این خدمات استفاده کنید تا کاملا ریلکس شوید.

علاقه مندان به ورزش هم می توانند از سالن بدنسازی هتل ویستریا استفاده کنند که انواع تجهیزات ورزشی و وسایل مختلف در باشگاه هتل قرار دارد و قابل استفاده هستند.

خدمات جذاب و متنوع در هتل ویستریا تهران

علاوه بر تمام امکانات و خدمات گفته شده، با رزرو هتل ویستریا تهران، شما از خدمات دیگری مانند خدمات پرینت و فتوکپی، آتلیه عکاسی، کتابخانه، تاکسی سرویس، فروشگاه، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ، خدمات درمانی و پزشکی، خودپرداز، آرایشگاه، دستگاه واکس کفش، کافی نت، پرداخت ویزا و مستر کارت، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، سالن اجتماعات، خدمات تور، خدمات خشکشویی، خدمات هشدار و بیدار باش، تحویل روزنامه، صرافی، باربری، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، رستوران، کافی شاپ و خدمات خانه داری بهره مند خواهید شد.

به دلیل وجود امکانات و خدمات رفاهی کامل است که هتل ویستریا، از بهترین هتل های پایتخت ایران محسوب می شود. بسیاری از افرادی که هتل ویستریا را برای رزرو هتل در تهران انتخاب کرده بودند، از انتخاب این هتل بسیار رضایت داشتند و بیان کرده اند که در سفرهای بعدی خود نیز به این هتل پنج ستاره و بین المللی می روند. این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای خدمات و امکانات در هتل ویستریا است؛ در واقع می توان گفت که قیمت هتل ویستریا با کیفیت امکانات آن کاملا هماهنگ است و شما می توانید بهترین و آرام ترین اوقات را در این هتل داشته باشید.

رستوران های متعدد هتل لاکچری ویستریا

این هتل پنج ستاره، سه رستوران و کافی شاپ بزرگ دارد. رستوران اسکای لانج و روف گاردن ویستریا، محبوب ترین رستوران هتل است که در تراس طبقه یازدهم هتل قرار دارد و انواع غذاهای بین المللی و گریل بار را برای مهمانان عزیز سرو می کند. چشم انداز این رستوران رو به کوه البرز است و منظره بسیار دلنشینی دارد. رستوران رویال هتل هم با دکوراسیون شیک و آرام، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی توسط آشپزهای ماهر و باتجربه آماده می شوند. کافی شاپ هتل ویستریا هم محیطی دنج و گرم دارد و مکان خوبی برای دورهمی های دوستانه و میل کردن نوشیدنی های سرد و گرم است.

​​​​​​هتل ویستریا تهران، هتلی خاص و لاکچری در پایتخت ایران

موقعیت مکانی عالی هتل ویستریا در تهران

اگر در هنگام رزرو هتل در تهران به موقعیت مکانی هتل اهمیت زیادی می دهید، لازم است بدانید که هتل ویستریا تهران در خیابان دربند قرار دارد و از نظر دسترسی به امامزاده صالح، بازار تجریش، کاخ سعدآباد، باغ فردوس، پالادیوم، رضد خانه زعفرانیه و کاخ نیاوران نزدیک است. شما می توانید مسافت بین هتل تا جاذبه های گردشگری مهم تهران را با ماشین طی کنید. هر زمان که خواستید هم می توانید از خدمات مسافربری هتل ویستریا استفاده کنید.

بنابراین اگر به دنبال هتلی شیک و خاص در تهران هستید و می خواهید روزهای اقامت خود را در یکی از هتلهای لاکچری و مجلل سپری کنید، ما به شما رزرو هتل ویستریا تهران را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا امکانات و خدمات رفاهی این هتل به قدری متنوع و جذاب است که می تواند حسابی شما را راضی کند و خاطرات خوشی را برای شما بسازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =