۴۷ نفر
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
دوربین مداربسته مخفی برای منزل

خانه محلی برای آرامش افراد است به همین خاطر انسان همواره تلاش می کند تا این مکان را امن نگه دارد. یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود امنیت خانه به خطر بیافتد، ورود بدون اجازه افراد به خانه می باشد.

منزل هر فردی حریم خصوصی او محسوب شده و ورود هر کس به این حریم خصوصی باعث می شود که فرد احساس نا امنی کند. راه های زیادی برای جلوگیری از ورود سارقان به منزل وجود دارد اما مطمئن ترین و بهترین راه، استفاده از دوربین مدار بسته مخفی برای منزل است. استفاده از دوربین های مداربسته مزیت های فراوانی دارد. شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که قصد مسافرت داشته اید اما به خاطر ناامن بودن محل سکونت، منصرف شده باشید. زیرا امروزه سارقان برای عبور از هر نرده و خرده شیشه هایی که بر روی دیوارها برای افزایش امنیت خانه قرار داده می شوند، راهی پیدا می کنند. اما با استفاده از دوربین های مدار بسته مخفی می توان این مشکل را حل کرد زیرا این دوربین ها در دید سارقان قرار نداشته تا راه حلی برای عبور از آن پیدا کنند.

علت استفاده از دوربین های مداربسته مخفی در منازل

کنترل افراد

در بسیاری از خانواده ها، زن ومرد هر دو شاغل هستند و مجبورند همزمان منزل را ترک کنند. بعضی از این خانواده ها برای مراقبت از فرزندان خردسال خود پرستار میگیرند. اما بازهم ممکن است نگران رفتار پرستار با فرزندشان باشند. جهت پایان دادن به این نگرانی، بهترین راه، استفاده از دوربین های مداربسته مخفی برای منزل است. زیرا با استفاده از این دوربین ها می توانند از راه دور به طور کامل بر منزل خود نظارت داشته باشند.

محافظت از اشیا با ارزش

بعضی از افراد ممکن است که یک شی قدیمی یا یادگاری با ارزش داشته باشند و یا حتی یک گاوصندوق داشته باشند که اسناد و مبلغ زیادی پول و طلا در آن باشد. این گونه از افراد هنگامی که خانه خود را ترک می کنند مدام نگران به سرقت رفتن این اشیا هستند. زیرا اگر حتی یک نفر هم از وجود آنها در منزل با خبر شود بسیار خطرناک است. برای این گونه از افراد نصب دوربین مدار بسته می تواند یک راه حل بسیار مناسب باشد.

سفر با خیال راحت

همانگونه که میدانید یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود افراد از سفر رفتن خودداری کنند، این است که از سرقت منزل خود می ترسند. در بسیاری از مواقع مخصوصا ایام نوروز میزان سرقت خانه ها بسیار زیاد می شود. دوربین مداربسته مخفی می تواند این اطمینان را به افراد بدهد که می توانند با خیالی آسوده به سفر بروند.

چند مدل جالب از دوربین های مدار بسته مخفی برای منزل

دوربین مدار بسته مخفی در پریز

یکی از جالب‌ترین دوربین‌های مداربسته مخفی دوربین‌های مخفی موجود در پریز می‌باشند. این نوع از دوربین‌های مداربسته به صورت دوربین‌های بسیار کوچکی در سوراخ‌های پریز برق جاسازی شده اند. دوربین مداربسته مخفی پریزی اگر شارژی باشد به گونه‌ای ساخته شده است که پشت آن‌ها چسبنده می‌باشد و به راحتی در هر جایی از خانه می چسبد. اما مدل دیگری از این نوع دوربین مداربسته وجود دارد که به پریزهای دیواری موجود متصل می‌شوند.

دوربین مدار بسته مخفی در جعبه دستمال کاغذی

این نوع از دوربین‌های مداربسته مخفی شکلی کاملا مشابه با جعبه‌های دستمال کاغذی دارند. می‌توان گفت که دوربین‌های مداربسته در جعبه دستمال کاغذی ابعادی بزرگتر از سایر انواع دوربین‌های مداربسته دارند اما به خاطر طراحی و شکل بسیار جالبی که دارند بسیار کمتر جلب توجه می‌کنند. اگر این نوع از دوربین‌های مداربسته را بر روی میز یا هر جایی در منزل قرار دهید اصلا جلب توجه نمی‌کنند زیرا دستمال کاغذی یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه‌ای می‌باشد و به وفور در همه خانه‌ها پیدا می‌شود.

دوربین مدار بسته مخفی در آشکارساز دود

یکی دیگر از مناسب‌ترین دوربین‌های مداربسته مخفی دوربین‌های پنهان در آشکارساز دود است. این وسیله معمولا در بالاترین قسمت خانه یا اتاق یعنی سقف یا بالای در قرار دارد و لنز اینگونه از دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت خوب حتی از بالا نیز در اختیار ما قرار دهد. همچنین بهتر است بدانید که دوربین‌های مداربسته موجود در آشکارساز دود تنها می‌توانند به عنوان دوربین عمل کنند نه شنود و میکروفن. به همین خاطر اگر در اتاقی قرار داشتید که بیش از اندازه آشکارساز دود در آن قرار داشت می‌تواند نشانه وجود دوربین مداربسته مخفی باشد.

دوربین مداربسته مخفی برای منزل

آیا فروش دوربین مداربسته مخفی و یا نصب آن برای منزل قانونی است؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که آیا استفاده از دوربین مداربسته مخفی در منازل و ویلاها قانونی است یا خیر؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که فروش دوربین مداربسته مخفی و یا نصب آن به طور کلی جرم محسوب نمی شود. اما باید بعضی از قوانین رعایت شود. برای مثال برای نصب دوربین مداربسته باید تمامی افرادی که در آن خانه زندگی می کنند، خبر داشته و از این امر راضی باشند.

دوربین مداربسته مخفی را کجا نصب کنیم؟

به منظور سازماندهی نظارت نامحسوس، دوربین های مداربسته مخفی را می توان در وسایل داخلی، لوازم خانگی و اسباب بازی ها نصب کرد. رایج ترین و راحت ترین مکان ها در یک خانه، آپارتمان، اداره یا فروشگاه برای نصب دوربین مداربسته مخفی، گل ها و گیاهان هستند. اغلب دوربین ها در گل ها یا گیاهان نصب می شوند. کلید، پریز و لوستر نیز گزینه های خوبی هستند.همچنین در نزدیکی تلویزیون یا دستگاه های ویدیویی، اغلب تعداد زیادی تجهیزات مرتبط وجود دارد، بنابراین نصب دوربین مداربسته در این وسایل نیز می تواند کار عاقلانه ای باشد. تعبیه داخل دیوار، سقف، قرنیز و سایر جزئیات داخلی قابل اعتمادتر، اما در عین حال وقت گیرتر است. به همین دلیل است که تعبیه چنین مکان هایی بیشتر برای سازمان های تجاری مانند ادارات و مغازه ها مناسب است تا خانه یا آپارتمان.

دوربین های مداربسته مخفی را از چه مراکزی خریداری نماییم؟

نمایندگی های مجاز فروش دوربین مدار بسته بهترین مراکزی هستند که می توان برای خرید و نصب دوربین مداربسته به آنها مراجعه نمود. نصب دوربین های مداربسته مخفی فرآیندی نسبتاً پیچیده و حساس است که نیازمند رویکرد، تجربه و دانش مناسب است. برای خرید و نصب آن، ابتدا باید نوع دستگاه و همچنین ویژگی های آن مشخص گردد. اگر دانش و تجربه مناسبی در این مورد ندارید و به یک متخصص حرفه ای و یا نمایندگی مجاز در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته نیاز دارید که می توانید به سایت ایران جابینو مراجعه نمایید. ایران جابینو لیست بهترین فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز دوربین مداربسته، در محله های مختلف را جمع آوری و در اختیار کاربران قرار داده است.

در این سایت به راحتی می توانید نزدیکترین فروشگاه و یا متخصص دوربین مداربسته به منزل یا محل کار خود را بیابید و در کمترین زمان ممکن دوربین نظارت مخفی را در منزل و یا محل کار خود نصب نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =