ادای احترام بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان و مس نوین به پرچم کشور

بازیکنان دو تیم فوتبال مس کرمان و مس نوین پیش از بازی دوستانه خود با ادای احترام به پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران وارد زمین شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان دو تیم فوتبال مس کرمان و مس نوین پیش از بازی دوستانه خود با ادای احترام به پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران وارد زمین شدند و انزجار خود را از تحرکات اخیرِ عده‌ای انگشت‌شمارِ اغتشاشگر اعلام کردند.
بازیکنان دو تیم باشگاه مس کرمان با انجام این حرکت هرگونه هتک حرمت به پرچم عزیز کشورمان را محکوم کردند و بر اهتزاز پرافتخار آن تاکید کردند.
ادای احترام بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان و مس نوین به پرچم کشور
باشگاه مس کرمان از جمله باشگاه‌هایی است که تحت مدیریت دکتر محمد کهندل، مباحث فرهنگی را بسیار تا بسیار جدی گرفته و با اجرای برنامه‌های ارزشی، مکتبی و انقلابی در طول یک سال گذشته نشان داده به معنای واقعی کلمه یک باشگاهِ فرهنگی و ورزشی است. این باشگاه با عبارتِ 《سرزمین سردار دل‌ها》تیم فوتبال بزرگسالانش را وارد زقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور کرد که اقدامی در خور و شایسته تقدیر بود. همچنین این عبارت بر روی لباس سایر تیم‌های باشگاه مس کرمان هم حک شده است.
باشگاه مس کرمان سال گذشته مراسمِ باشکوه و ویژه‌ای را در سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، شهید غلامرضا لنگری‌زاده برگزار کرد که با استقبالِ بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678565

برچسب‌ها