تامین مرغ برای بازار قزوین اولویت تولیدکنندگان باشد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین مرغ برای بازار این استان با هدف ثبات کالاهای اساسی باید در اولویت تولیدکنندگان این بخش باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا افلاطونی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست مشترک با تولیدکنندگان و کشتارگاه‌های مرغ استان، اظهارکرد: محور تصمیمات استان قزوین در تامین گوشت مرغ حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

او افزود: با توجه به اینکه در ایام ابتدای پاییز قرار داریم باید کاری کنیم تا تولیدکننده و مصرف‌کننده آسیب نبیند و مرغ تولید استان همانند گذشته بدون کوچک‌ترین خللی به دست مصرف‌کننده برسد.

افلاطونی گفت: به قدری تعامل و همکاری بین تولیدکنندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین بالا است که همگی خودشان را جزیی از مردم دانسته و برای امنیت و ثبات بازار تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: تامین مرغ برای بازار استان قزوین با هدف ثبات کالاهای اساسی باید در اولویت تولیدکنندگان این بخش باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از مرغ سایز باید در تمام استان قزوین به شکل عملیاتی اجرایی شود و باید تمامی مرغ‌ها را با سن ۴۳روز به کشتارگاه ارسال کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =