همایش زکات در یک روستا برگزار ‌شود

استاندار قزوین گفت: بهتر است همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات در یکی‌از روستاهایی که در پرداخت زکات از سابقه خوبی برخوردار است، برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای زکات استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات در یکی‌از روستاهایی که در پرداخت زکات از سابقه خوبی برخوردار است، هم انگیزه‌ای برای مردم روستا است و در کنار آن با حضور مسئولان استانی در آن روستا مشکلات موجود برطرف شود.

او افزود: در حاشیه این همایش می‌توان مشکلات مردم آن منطقه را بررسی و برطرف کرد و همین اقدام یک تبلیغ خوب برای اشاعه زکات در بین مردم استان قزوین است.

اعلایی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید روشی را انتخاب کند که افراد به جای پرداخت پول، بدون واسطه خدمات عمومی ارائه دهند و درگیر فضاهای اداری نشوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: خیلی از افراد زکات می‌دهند ولی آمار آن‌ها در کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت نمی‌شود و باید از این ظرفیت‌ها هم استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: همایش زکات باید به گونه‌ای برگزار شود که در سطح جامعه موثر باشد و به شکل همایش‌های مرسوم کشور برگزار نشود که اثر منفی داشته باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =