۹ نفر
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
ترتیب فالوورها در اینستاگرام

یکی از عوامل مهم برای بهبود کسب و کار و رشد بهتر ترتیب فالوورها در اینستاگرام، تعامل صحیح و بیشتر با کاربران است.

گذاشتن پست های مسابقه ای و نظر سنجی از روش های افزایش تعامل مخاطبان در صفحه اینستاگرام است. در این صورت می توان فالوور های فعال و فالوور فیک را از روی میزان تعامل آن ها شناسایی کرد. به منظور مرتب سازی فالوورها، اینستاگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود.

با استفاده از این ویژگی، کاربر می تواند تنظیمات مربوط به لیست فالووینگ ها را انجام دهد. آیکنی به نام sort by که شبیه دایره ای با دو فلش به سمت پایین و بالا است به تنظیمات اینستاگرام اضافه شده که می توان کاربران را بر اساس جدیدترین و قدیمی ترین فالوور مرتب سازی کرد. اگر بعد از ترتیب فالوورها متوجه شدید که تعداد فالوورها به اندازه کافی نیستند می توانید فالوور ارزان اینستاگرام را از سایت های معتبر یا نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده کنید.

تنظیمات لیست فالووینگ اینستاگرام

زمانی که روی لیست فالووینگ و گزینه sorted by کلیک می کنیم سه گزینه دیگر به شرح زیر نمایش داده می شود که با تنظیمات آن ها می توان ترتیب فالوور در اینستاگرام را انجام داد.

1. : Defaultبا انتخاب این گزینه فالوورهای صفحه اینستاگرام به صورت پیش فرض مرتب می شوند.

2. : Date Followed: Latestبرای اینکه ترتیب فالوورها در اینستاگرام بر اساس آخرین دفعه ای که فالو کرده اید مرتب سازی شوند باید این آیکن انتخاب شود.

3. : Date Followed : Earliest انتخاب این آیکن فالوورهایی را نشان می دهد که آن ها برای اولین بار فالوو شده اند؛ با استفاده از این گزینه می توان قدیمی ترین فالوورهای صفحه خود را بیابید.

ترتیب فالوورها در اینستاگرام بر اساس تعامل

برای ترتیب فالوورها در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی دو گزینه را برای لیست فالووینگ بر اساس میزان تعامل کمتر و بیشتر در اختیار می گذارد. شرح کار این دو گزینه به صورت زیر است:

1. Least Interacted With: با انتخاب این گزینه می توان فالوورهایی که کمترین تعامل را با آن ها داشته اید را مشاهده کنید.

2. : Most Shown in Feed: با استفاده از این گزینه می توان فالوورهایی را که بیشتر پست های آن ها را پیگیری کرده اید و با آن ها تعامل بیشتری داشته اید، ببینید.

این قابلیت جدید اینستاگرام بسیار کاربردی و مفید بوده و استفاده از آن ساده است؛ می توان برای افزایش فالوورهای خود از فالوور فیک استفاده نمایید.

کلیت ترتیب فالوورها در اینستاگرام

با استفاده از ترتیب فالوورها در اینستاگرام می توان اطلاعات زیادی را در مورد حساب اینستاگرام خود به دست آورید؛ برای مثال اینستاگرام می تواند مشخص کند که در بالای لیست فالوور حساب شما چه کسی قرار دارد.

1. اگر فالوورها در حساب اینستاگرام کمتر از 200 نفر باشد ترتیب منظم کردن آن ها بر اساس الفبای نام پروفایل آن ها انجام می شود. اگر کاربری در پروفایل خود نامی نداشته باشد مرتب سازی آن طبق آخرین لیست حروف الفبا صورت می گیرد.

2. اگر فالوورها در اینستاگرام بیشتر از 200 نفر باشند سازماندهی آن ها مطابق جدیدترین تعامل آن ها انجام می شود؛ به این ترتیب مشخص می شود که آن ها حساب اینستاگرام شما را دنبال کرده اند یا شما آن ها را دنبال نموده اید.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام لیست فالوورها بر اساس زمان است؛ به طوری که جدیدترین دنبال کننده در بالای لیست قرار خواهد داشت و اولین فالوور را در انتهای لیست می توان پیدا کرد.

الگوریتم ترتیب فالوور در اینستاگرام

ترتیب فالوورها در اینستاگرام

همان طور که گفتیم هنگامی که ترتیب فالوورها در اینستاگرام مرتب سازی می شود می تواند اطلاعات زیادی را به مدیر صفحه اینستاگرام در مورد فالوورها بدهد. در ادامه به شرح برخی از این عوامل می پردازیم.

1. دنبال شوندگان: در زیر لیست سایر کاربران، پروفایل افرادی دیده می شود که فالوورهای مشترک هستند؛ به عبارتی افرادی عادی اند که شما و دیگر کاربران آن را دنبال می کنید. در سمت دیگر پروفایل های رایج و معروف نشان داده می شود که اینستاگرام فکر می کند شما به آن ها علاقه مند باشید.

2.تعامل کاربران: عامل تعامل می تواند تاثیر زیادی روی موقعیت یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشد. ترتیب فالوورها در اینستاگرام مطابق با سلیقه کاربر قابل تنظیم است؛ بنابراین داشتن تعامل با کاربری دیگر می تواند روی موقعیت حساب کاربری او تاثیر بگذارد. تعامل در اینجا به این معنی است که آیا به طور مرتب دو طرف پست های یکدیگر را می پسندند و در مورد آن ها نظر می دهند یا خیر.

3.دنبال کننده: این دنبال کنندگان حساب ایسنتاگرامی خاص و پست های آن را دنبال می کنند و تفاوتی ندارد که شما آن ها را دنبال کنید یا خیر. اگر دو حساب اینستاگرامی هر دو یک لیست را دنبال کنند حتما فالوورهای یکسانی خواهند داشت. در برخی موارد ممکن است در بین فالوورها، فالوور فیک نیز دیده شود که خود روش تشخیص خاصی دارد.

4. آخرین دنبال کنندگان: افرادی که اخیر حساب اینساگرام شما را دنبال می کنند چون به نوعی تعامل دارند می توانند روی الگوریتم ترتیب فالوورها در اینستاگرام موثر باشند. چون این اکانت ها اخیرا اکانتی را دنبال کرده اند اینستاگرام فرض می کند شما به آن علاقه دارید؛ به همین دلیل این افراد را در بالا یا قسمت وسط لیست نمایش می دهد.

5. استالکرها: به صورت پیش فرض ممکن است افرادی که حساب اینستاگرام شما را فالوو می کنند در ابتدای لیست دنبال کنندگان قرار گیرند که این موضوع اهمیتی ندارد. تعداد دفعاتی که فردی حسابی را دنبال می کند، چندان مهم نیست و زمانی این فالوو کردن اهمیت دارد که این اکانت با صفحه اینستاگرام شما تعامل داشته باشد. در غیر این صورت در بالای لیست قرار نمی گیرد البته اگر آن ها پروفایل شما را بپسنند و پست یا پیامی ارسال کنند می توانند در صدر فهرست قرار گیرند.

6.موقعیت جغرافیایی: این عامل باعث می شود افرادی که از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شما هستند، در ابتدای لیست قرار گیرند. الگوریتم ترتیب فالوورها در اینستاگرام به این دلیل برای کسب وکارهایی که خدمات حضوری ارائه می دهند بسیار مهم است.

7.حساب های تایید شده: اینستاگرام بنا به دلایل نامعلوم حساب های تایید شده افراد و اکانت های برند را در انتهای لیست فالوورها قرار می دهد.

جمع بندی

در این مقاله یکی از قابلیت های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام را را معرفی کردیم که با تنظیمات آن کاربران می توانند ترتیب فالوورها در اینستاگرام را مرتب سازی کنند. در برخی موارد که صفحه اینستاگرام متعلق به کسب و کاری بسیار بزرگ و پیچیده است، نیاز هست تا توسط افراد فعال در این حوزه مدیریت شود. اگر به دنبال سایتی هستید که بتواند صفحه شما را به بهترین شکل اداره کند و اکانت کسب و کارتان را در فضای اینستاگرام رشد دهد، می توانید از ارزان ترین پنل خدمات مجازی fmifollow استفاده کنید.

این سایت خدمات مفیدی شامل خرید فالوور، لایک، ویوو اینستاگرام، خدمات تلگرام و سایر خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهد. سایت fmifollow پشتیبانی قوی داشته و در طی 24 شبانه روز آماده خدمات دهی به مشتریان و کاربران هستند. این سایت دارای اینماد است که می‌توان با اعتماد بیشتری خدمات آن را خریداری و استفاده کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =