بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

بسیاری از مدیران در زمان خرید مبلمان اداری، به دنبال خرید بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس در بازار هستند اما شاید ندانند این قبیل مبلمان ها با چه قیمتی به فروش می رسند.

در این مقاله به بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس و نحوه محاسبه قیمت می پردازیم.

قیمت مبلمان مدرن اداری

مبلمان اداری مدرن به دسته ای از مبلمان ها گفته می شود که فاقد تزئینات اضافه بوده و با تکیه بر اصل سادگی و زیبایی ساخته شده اند. مبلمان های مدرن اداری ظاهری ساده، شیک و چشم نواز داشته و در دکوراسیون های معاصر و مینیمال بهترین جلوه خود را به نمایش می گذارند.

انواع مبلمان های لوکس و مدرن تونالیته رنگی روشن دیده می شوند. متریال غالب در این مبلمان ها فلز، چوب خالص و شیشه است. فرم کلی طراحی نیز کاملاً ساده بوده و در مواردی به یک منحنی زیبا مجهز می شود. مجموع این ویژگی ها موجب شده تا انواع مبلمان های مدرن با قیمت مناسب تری به فروش برسند.

از آنجایی که تنوع در مبلمان های لوکس بسیار بالاست، نمی توان یک قیمت واحد برای این قبیل تجهیزات اداری عنوان نمود. در یک نگاه کلی می توان چند عامل مهم را در تعیین قیمت مبلمان های مدرن موثر دانست. این آیتم های تأثیرگذار شامل موارد زیر می شوند.

بهره مندی از استانداردهای ارگونومی

به طور معمول مبلمان های استاندارد و ارگونومیک با قیمت بیشتری نسبت به نمونه های غیر استاندارد به فروش می رسند. چرا که دارای ابعاد مناسب بوده و از قابلیت های ویژه ای برخوردارند. نشستن طولانی مدت و انجام مستمر فعالیت های اداری، بر روی مبلمان های ارگونومی، هیچگونه عارضه فیزیکی ایجاد نمی کند.

مبلمان های مدرن و استاندارد از قابلیت هایی مختلفی برای شخصی سازی مشخصات میز و یا صندلی برخوردار هستند. برای مثال در میز اداری ارگونومی، قابلیت تنظیم ارتفاع به وجود می آید تا کارمندان بتوانند ارتفاع میز اداری خود را در تناسب با قد خود تنظیم کنند.

در خرید میز اداری جدید با انواع سبک های کلاسیک و مدرن روبرو می شوید. تولید کننده میز اداری کلاسیک از متریال منبت کاری شده چوب برای ساخت میز اداری خاص و مجلل استفاده می کند. اینکار موجب شده تا میزهای اداری کلاسیک به یک عنصر تزئینی و فاخر تبدیل شده و بر ذهن مشتری و بیننده تأثیر مثبتی بگذارند.

این ویژگی شرایط مناسبی برای نشستن و فعالیت فراهم می کند. در صندلی های مدرن نیز امکان تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه تکیه گاه به وجود می آید. به کارگیری بالشتک مخصوص گودی کمر و یا بالشتک گردن نیز به اجرای قوانین ارگونومی کمک کرده و پشتیبانی مطلوبی از نقاط حساس بدن به عمل می آورد. بنابراین طبیعی به نظر می رسد که این دسته از مبلمان ها با قیمت بیشتری نسبت به نمونه های غیر استاندارد به فروش برسند.

بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

نوع و کیفیت متریال

آیتم موثر دیگر، نوع متریال به کاررفته در مبلمان و کیفیت آن است. بهترین مبلمان های اداری مدرن و لوکس از بهترین مواد اولیه برای طراحی و ساخت بدنه مبلمان و اتصالات آن استفاده می کنند. از این رو قیمت بالاتری نسبت به نمونه های بی کیفیت دارند.

اما از آنجایی که بهره مندی از کیفیت بالا مانع از خرابی زودرس مبلمان و موجب تضمین دوام و ماندگاری آنان می شود، این تفاوت قیمت کاملاً توجیه می شود. بهره مندی از متریال اولیه با کیفیت، موجب بهبود ویژگی های ظاهری نیز می شود. مسلماً مبلمان های با کیفیت زیباتر نیز دیده می شوند. این مشخصه از دید مشتریان شما پنهان نمانده و به افزایش اعتبار شرکت در دید مشتری نیز کمک می کند.

بهره مندی از خدمات پس از فروش

در صورتی که بهترین مبلمان اداری لوکس را از برندهای معتبر و معروف خریداری کنید، از خدمات ارزشمندی به عنوان خدمات پس از فروش بهره مند می شوید. در صورتی که مبلمان منتخب شما دارای این مشخصه باشد، بهای بیشتری نیز خواهد داشت. اما همانطور که می دانید گارانتی و ضمانتنامه های پس از فروش خیال شما را از بابت خرابی و تعمیر مبلمان اداری راحت می کند.

پس بهتر است این افزایش قیمت را نادیده گرفته و از برندهای موفق ایرانی خریداری کنید. یکی از برندهای معتبر ایرانی، برند خوش نام فرامین است که محصولات خود را در وبسایت https://faramin.com به فروش می رساند. با مراجعه به این سایت، این شانس را دارید که بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

به کارگیری فناوری های نوین

در بسیاری از مبلمان های مدرن و لوکس از تکنولوژی های نوین برای ارتقای سطح کیفیت مبلمان اداری استفاده می شود. این فناوری ها کمک شایانی به رفع نیاز کارمندان در طول فعالیت های اداری می کند. اما با اینحال قیمت مبلمان را نیز افزایش می دهد.

در خصوص این فناوری های جدید می توان به پشتی های مشبک در صندلی های اداری اشاره نمود. این شبکه های در هم تنیده پلیمری به عنوان تکیه گاه صندلی به کاررفته و وزن مبلمان را به شدت کاهش می دهند. همچنین از تعریق بیش از حد کمر جلوگیری می کند.

بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

طراحی خاص و منحصربه فرد

آیتم موثر دیگر در تعیین قیمت بهترین مبلمان های لوکس و مدرن، نوع و کیفیت طراحی آن هاست. با نگاهی به انواع مبلمان های مدرن و لوکس متوجه می شوید که برخی از آنان دارای یک طرح خاص و منحصربه فرد هستند. این در حالیست که بسیاری از مبلمان های مدرن با یک طرح روتین و کلیشه ای ساخته می شوند.

هر قدر طراحی مبلمان اداری منتخب شما خاص تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. در اغلب موارد طراحی خاص به بهبود عملکرد و کارآیی مبلمان نیز کمک می کند. برای مدیرانی که دغدغه خلق دکوراسیون های خاص و متمایز را دارند، خرید این دسته از مبلمان های لوکس و مدرن با وجود قیمت بالا منطقی به نظر می رسد.

سخن پایانی

برای خرید بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس لازم است بهای بیشتری پرداخت کنید. اما از آنجایی که مبلمان های با کیفیت ازدوام و ماندگاری بالاتر برخوردار بوده و استانداردتر هستند، خرید آنان مقرون به صرفه به نظر می رسد. با خرید مبلمان های با کیفیت می توانید دکوراسیون اداری خود را به نقطه تمایز خود با سایر رقبا تبدیل کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =