آخرین حریف ایران پیش از جام جهانی کدام تیم است؟

ورزش سه نوشت: صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها را به سمت امارات می‌برد.

مسئولان فدراسیون فوتبال پس از بازگشت از اردوی اتریش، اعلام کردند تیم ملی آخرین مسابقه تدارکاتی خود را روز ۲۰ آبان مقابل یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس انجام می‌دهد و سپس برای حضور در جام جهانی عازم قطر می‌شود.
در همین خصوص گمانه‌زنی‌هایی برای شناخت حریف ایران به وجود آمد. اولین حدس تیم ملی عمان بود؛ که پس از بررسی تقویم کاری این تیم مشخص شد آن‌ها در همان تاریخ مسابقه دیگری را تدارک دیده‌اند.

دومین حدس تیم ملی قطر بود که با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، میزبان جام جهانی جزو گزینه‌های ایران نیست. اما تیم ملی امارات آخرین گمان است که تا به امروز نه خبری رسمی در مورد آن اعلام شده و نه تکذیبی در کار بوده است.
داوود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گوید: «دوستانی هستند که در این فضا رایزنی می‌کنند. با ۳-۲ کشور در حال مذاکره هستیم اما هنوز هیچ تیمی قطعی نشده است. از هیچ کشوری هم اسم برده نشده و فقط گفته‌اند در اردوی منتهی به اعزام تیم به جام جهانی با یک کشور حاشیه خلیج فارس بازی می‌کنیم. البته قطر جزء این کشورها نیست. در ادامه مجری امارات را به زبان آورد که پرهیزکار در جواد گفت: معلوم نیست اما می‌تواند باشد.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =