فراخوان پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان پذیرش بهورز در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالواحد رحیمی افزود: این دانشگاه برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه طبق مفاد دستورالعمل اجرایی پذیرش و جذب بهورز مصوب هیات امناء تعداد ۹۲ نفر زن و مرد از بین افراد واجد شرایط و بومی روستا از طریق امتحان عمومی، تخصصی و مصاحبه و گزینش برای پذیرش و تربیت رشته شغلی بهورزی بصورت دانش آموز بهورزی پذیرش می نماید.

به گفته وی، پذیرفته شدگان پس از طی دوره بهورزی و قبولی به صورت قراردادی کار معین بر اساس مجوز اختصاص داده شده به خانه بهداشت هر روستا صرفاً جهت خدمت در خانه بهداشت روستا/ روستاهای مورد نظر برابر قوانین مربوطه به کار گیری خواهند شد.

رحیمی افزود: از بین کارشناسان یا کاردانان در یکی از رشته های بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری برای شهرستان اردل ۵ بهورزو شهرستان های بروجن و بن به ترتیب ۶ و ۵ بهورز جذب می شود.

وی گفت: برای شهرستان خانمیرزا ۱۵ بهورز، شهرستان های سامان و شهرکرد هر کدام ۳ بهورز، شهرستان های فارسان، کوهرنگ، کیار و لردگان نیز به ترتیب ۶، ۱۴، ۱۱ و ۲۴ بهورز جذب می شود.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه و مهلت ثبت نام اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ لغایت ۲۵ مهرماه جاری به مرکز آموزش بهورزی /ستاد شهرستان مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و ثبت نام اقدام نمایند.

به گفته وی، زمان و مکان اخذ کارت ورود به جلسه، زمان و مکان برگزاری آزمون و نحوه تحویل کارت در محل ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

رحیمی افزود: متقاضیان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =