سهم شهرستان خانمیرزا از سرانه ورزشی بسیار ضعیف است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به سرانه 8 سانتی متری ورزش درشهرستان خانمبرزا گفت: استانداردکشوری برای هر نفر 100 سانتی متر فضای ورزشی است و این موضوع برای شهرستان خانمیرزا بسیار رنج آور است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،‍سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با مسئولین، هیات ها و فعالین ورزش شهرستان خانمیرزا دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار خانمیرزا در این نشست گفت: با وجود استعدادهای فراوان، توجهی به ورزش این شهرستان نشده و امروز بسیاری از هیات های ورزشی عملا غیر فعال هستند و سرانه ورزشی نیز با استاندارهای کشوری بسیار فاصله دارد

یدالله خالدی افزود: در حالیکه انواع آسیب های اجتماعی همواره خانواده ها را تهدید می کند، برای ایجاد فضاهای ورزشی و پرکردن اوقات فراغت جوانان چاره اندیشی مناسبی نشده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیز با اشاره به سرانه 8 سانتی متری ورزش در این شهرستان گفت: استاندار کشوری برای هر نفر 100 سانتی متر فضای ورزشی است و این موضوع برای شهرستان خانمیرزا بسیار رنج آور است.

موعود بنیادی فرد گلایه های مردم و مسئولین را کاملا منصفانه عنوان و افزود: در کنار لزوم توسعه ورزش، مشکلات جوانان باید ریشه ای و در حوزه های مختلف حل شود و در این مسیر، خانواده ها و مسئولین به یک میزان سهم دارند.

در ادامه این نشست، روسای هیات های ورزشی، فعالین فرهنگی و متولیان ورزش این شهرستان به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

بازدید و بررسی راهکار لازم در خصوص توسعه، بهسازی اماکن موجود و پیگیری زمین روباز ورزشی، معرفی مسئول جدید ورزش و جوانان این شهرستان و راه اندازی نمایندگی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =