ادعای جدید زاکانی: تهران ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۹ هزار معتاد را دارد

مهر نوشت: شهردار تهران گفت: در تهران ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۹ هزار معتاد متجاهر وجود دارد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در مسیری قرار گرفته ایم که نقطه مقابل دشمن است گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج ناامیدی است و تلاش می‌کند با سیاه نمایی نسل جوان را از مجموعه انقلاب اسلامی با فرضیات غلط جدا کند.

زاکانی ادامه داد: اما ما مسیر مقابل دشمن را طی می‌کنیم و ماحصل این مسیر هم نقشه دشمن را به باد می‌دهد و هم آینده‌ای روشن را رقم می‌زند.

شهردار تهران تصریح کرد: حوادث اخیر کشور حکایت از کینه نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است و اگر شعارهای ۴۳ سال پیش توانست زلزله بر نظام سیاه دشمن بی اندازد و امروز هم ساختن یک الگو بر اساس عدالت و پیشرفت منجر به از بین رفتن نظام کفر و نفاق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دولت انقلابی در مسند امور با تلاش شبانه روزی در حال خدمت است اظهار کرد: دولت عزم خود را جزم کرده تا گره‌های کشور را باز کند و مجلس و قوه قضائیه نیز حمایت خود را از دولت اعلام کرده‌اند اما دشمن نمی‌خواهد گره‌ها باز شوند.

زاکانی تصریح کرد: از آغازین روزهای شروع به کار شورای ششم مسئولیت پذیری تجلی پیدا کرد و در بستر این مسئولیت پذیری به دنبال این هستیم تا راهی به سمت تغییر و تحول پیدا کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه مسئولیت پذیری برخواسته از اساس انقلاب اسلامی است گفت: برای آنکه بتوانیم مسئولیت را بپذیریم و کاری شایسته انجام دهیم تلاش کردیم تا با مشارکت و کمک دیگران تهران را بسازیم و جنس ورود ما در مدیریت شهری مشارکت بود.

وی ادامه داد: قرارگاه اجتماعی یکی از برنامه‌های مشارکتی شهرداری تهران است و بیش از ۱۴ دستگاه در این حضور دارند و دست به دست یکدیگر دادند تا معضلات تهران را حل کنند.

زاکانی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۷۰۰ ظرفیت جمع آوری معتادان در تهران وجود دارد گفت: هزار و ۵۰۰ ظرفیت در مرکز یاور شهر ۹ و بیش از ۲۵۰ ظرفیت دیگر نیز در مراکز یاور شهر ۷ و ۸ ایجاد می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه گام بعدی شهرداری جمع آوری کودکان کار است اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بهزیستی بتوانیم ظلمی که به کودکان شده را از بین ببریم.

وی ادامه داد: همچنین وظیفه خدمت به متکدیان نیز از جمله برنامه‌های شهرداری تهران است و حمایت از خانواده آنها نیز وظیفه شهرداری تهران است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1681442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =