حمله تند نماینده مجلس به ضرغامی / از کفتربازی تا توییت بازی! کم کم به جوک و جفنگ می‌افتی ..

ایسنا نوشت :نقدعلی خطاب به رییس جمهوری گفت : آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: ما در قدیم کفترباز داشیم که خیلی هم به کفتربازی علاقه داشتند؛ امروز هم عده‌ای توییت باز داریم که نمونه‌های آن را در دولت قبل دیدیم و متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد نمونه‌هایی از آن هستیم. این افراد به جای رسیدگی به امورات وزارت‌خانه تحت امرشان، شب و روز در حال توییت بازی هستند.

وی با اشاره به توییت اخیر ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا یکی از وزرا توییتی منتشر کرده که در آن یکی از ضروریات دین را به شکل التزامی زیر سوال برده است.

نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.

وی در پایان با استفاده از این عبارت که «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید» گفت: با این وضعیت کم کم به «جوک و جفنگ» می‌افتید و شروع به خاطره تعریف کردن می‌کنید! سه سال دیگر زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است پس برخی از آقایان این کارها را انجام ندهند.

روز گذشته سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صفحه توییتر خود نوشته بود که «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌ی آن دوستان به همین نتیجه‌ رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =