روزهای پایانی فیلمبرداری پرسی جکسون و المپ‌نشینان

ایرنا نوشت: فیلمبرداری اقتباس تلویزیونی از پنج‌گانه «ریک ریوردن» نویسنده آمریکایی که نوشته‌های او را با «جی. کی. رولینگ» نویسنده هری پاتر مقایسه می‌کنند، به پایان نزدیک می‌شود.

پرسی جکسون و المپ‌نشینان - Percy Jackson & the Olympians یک پنج‌گانه از رمان‌های خیال‌پردازی ماجراجویی ریک ریوردن است که اقتباسی تلویزیونی از این مجموعه برای دیزنی پلاس در دست ساخت است.

تاکنون بیش از ۶۹ میلیون نسخه از این مجموعه در بیش از ۳۵ کشور جهان به فروش رسیده و به مدت ۲۴۵ هفته در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز برای ادبیات کودک بوده است.

ریک ریوردن در وبلاگ خود نوشته است: فیلمبرداری «پرسی جکسون» و «المپ نشینان» به پایان نزدیک می‌شود اما هنوز سه ماه دیگر باقی مانده و در حال فیلمبرداری فصل شانزدهم کتاب هستیم.

ترتیب زمانی در فیلمبرداری پرسی جکسون رعایت نشده و اکنون کارگردانان هر قسمت در حال تدوین بخش‌های مربوط به خود هستند که در نهایت برای ریوردان و تهیه‌کنندگان این مجموعه برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

آدام کوپلند، سوزان کرایر و جسیکا پارکر کندی جدیدترین هنرپیشه‌هایی هستند که به این مجموعه که ساخت آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده، پیوسته‌اند.

پیشتر اعلام شد که واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، لی جفریس در نقش آنابث چیس و آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود ظاهر می‌شوند.

به نوشته ورایتی، با اضافه شدن بازیگران جدید، کوپلند در نقش آرس - Ares خدای جنگ ظاهر خواهد شد و کرایر نقش اکنیدا مادر هیولاها را بازی خواهد کرد که شخصیت او خطرناک، ترسناک و به طرز عجیبی مادرانه توصیف شده است.

جیمز بابین وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی مجموعه را بر عهده دارد.

ریچارد راسل ریوردن جونیور که بیشتر با نام ریک ریوردن شناخته می‌شود، با نوشتن کتاب های فانتزی و تخیلی درباره اساطیر یونان باستان و اساطیر نورس و خلق شخصیت‌هایی نظیر پرسی جکسون و مگنس چیس، نوجوانان زیادی در سراسر جهان را مسحور نوشته های خود کرد و به شهرت چشمگیری دست یافت.

این مجموعه که به گفته ریوردن دوست داشت که اقتباس تلویزیونی آن ساخته شود، داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌ نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.

55226

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =