خطیب جمعه یاسوج : تلفات زیادی در فضای مجازی دادیم / جان در بردن از این فضا ، معجزه است

فارس نوشت:آیت الله حسینی گفت : چهار تا آدم فریب خورده فکر می کنند که می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند آنها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی شود.

امام جمعه یاسوج گفت: تلفات زیادی در فضای مجازی دادیم جان در بردن از این فضای مجازی معجزه است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد با تبریک ولادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق گفت: اگر ولادت پیغمبر نبود نبوت هم شکل نمی‌گرفت جهان شکل نمی گرفت لولاک لما خلقت الافلاک اگر او نباشد دینی در کار نیست حلال و حرام خدا مشخص نمی شود و معرفت عالم آخرت نصیب ما نمی‌گردید.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اغتشاشات پراکنده اخیر اشاره کرد و گفت: نظام فقط متعلق به مردم ایران نیست بلکه از یمن گرفته تا آمریکای جنوبی همه آزادگان جهان در قبال این انقلاب احساس مسئولیت می‌کنند.

وی به سفر اربعینی خود اشاره کرد و گفت: با برخی از عراقی ها که در منازل آنها هم سخن می‌شدیم چنان تحلیل قوی از جمهوری اسلامی داشتند که حیرت زده می‌شدیم آنها جریان های انحرافی و آل سعود را به خوبی می‌شناسند و نسبت به انقلاب ما احساس مسئولیت می‌کنند.

حسینی یادآور شد: چهار تا آدم فریب خورده فکر می کنند که می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند آنها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی شود آنهایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آنها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آنها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم و جوانان کشور ما هوشیار و بیدار در صحنه حضور دارند وقتی میلیونها انسان به خیابان‌ها می‌آیند دشمنان به چشم نمی بینند اما ده تا آشوبگر را بزرگ جلوه می دهند.

وی افزود: قریب به اتفاق جوانان ما آگاه هستند این جوانان را باید به طلا گرفت اما فضای مجازی در این چند ساله و ۲۴ ساعته این جوانان را تحت بمباران قرار داده بود حتی آدم‌های بزرگسال را هم فریب می داد فحش و فضیحت نشان جوانان می‌دارد و به دنبال زایل کردن اعتماد مردم به نظام بود تلفات زیادی در فضای مجازی دادیم جان در بردن از این فضای مجازی معجزه است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683589

برچسب‌ها