جوانگرایی و بومی‌سازیِ هدفمند در تیم بانوان مس کرمان

تیم فوتسال بانوان مس کرمان با تدبیر و حمایت دکتر محمد کهندل با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه مس کرمان از دو فصل پیش و تحت مدیریت محمد کهندل با استفاده از مهره‌های بومی و جوان در رشته‌های مختلف و در رده‌های سنی متفاوت وارد رقابت‌ها شد.
این رویکرد سبب شد تا تیم‌های گوناگون این باشگاه با موفقیت‌های چشمگیری هم مواجه شوند.
کهندل همواره در طول این دو سال بر بکارگیری نفرات بومی توانمند تاکید داشته و این رویه با پیروزی‌های تکرار نشدنی و بی‌مانندی همراه بوده است. حالا او در آخرین اقدامش، تیم فوتسال بانوان مس کرمان را با چهره‌ای تمام عیار از دختران جوان کرمانی راهی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کرده است.
این تیم که از روز ۲۸ مهر ماه رقابت‌های خود را استارت خواهد زد، در حال حاضر مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می گذارد.
سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان مس گفت در خصوص اخرین وضعیت این تیم می‌گوید: تیم ما را در این فصل با تدبیر و حمایت دکتر محمد کهندل، استعدادهای کرمان تشکیل می‌دهند که تنها چهار بازیکن این تیم از جمع نفرات دهه هفتادی می باشند و باقی بازیکنان این تیم را نفرات دهه هشتاد تشکیل می دهند.
او در ادامه می‌افزاید: این موضوع اوج جوانگرایی و تکیه بر نفرات بومی را در این تیم شایسته باشگاه مس کرمان نشان می دهد که حاصل حمایت و اعتماد آقای دکتر کهندل به بازیکنان و مربیان بومی است‌

بر پایه این گزارش؛ حضور تیم فوتسال بانوان مس کرمان در جمع تیم‌های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور نشان می‌دهد نبض فوتسال در میان دختران شایسته کرمانی کاملا تپنده است و باشگاه مس کرمان نیز با ایجاد فضا برای این نفرات، زمینه درخشش و پرورش آن ها را در فوتسال بانوان کشور ایجاد کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =