نشت آمونیاک در کارخانه اروم تریلر ارومیه، ۵۱ نفر را روانه بیمارستان کرد

نشت گاز آمونیاک یک تانکر در کارخانه اروم تریلر ارومیه منجر به مسمومیت ۵۱ نفر شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یکی از تانکرهای واحد تولیدی اروم تریلر در ارومیه در تست و بازدید دوره‌ای برای تعویض شیر دچار نشتی شده با اینکه تانکر خالی از آمونیاک بوده ولی به دلیل نشت گاز آمونیاک از تانکر ۵۱ نفر از کارگران این واحد تولیدی مسموم و به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از اطلاع از حادثه بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند، افزود: هم اکنون نشتی گاز آمونیاک کنترل شده و در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه هستیم.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی هم گفت: ۵۱ نفر از افرادی که در این حادثه دچار مسمومیت شدند به بیمارستان‌های امام‌خمینی (ره) و طالقانی ارومیه منتقل شدند و حال عمومی همه این افراد خوب گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت اروم تریلر هم افزود: نشت گاز آمونیاک از کامیونی که وارد شرکت اروم تریلر شده بود به داخل شرکت نفوذ کرده و پس از جریان در کف سالن موجب مسمومیت جزیی برخی کارگران این واحد شد و اوضاع اکنون کاملا در کنترل است و هیچ مشکلی در داخل شرکت وجود ندارد و کارگران مشغول ادامه فعالیت خود هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1685426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =