طلب ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگان فولاد از دولت/افزایش ۲۰۰ درصدی تسهیلات

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد استان اصفهان گفت: این صندوق، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد که امیدواریم با حمایتهای لازم هر چه زودتر پیگیری وصول این مطالبات به نتیجه برسد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، میثم اسلامی اظهار کرد: صندوق بازنشستگان فولاد کشور دارای ۹۰ هزار بازنشسته است.

وی با بیان اینکه اصفهان سه پنجم بازنشستگان فولاد کشور را پوشش می دهد، افزود: درمان مهم‌ترین نیاز بازنشستگان است و اهتمام در راستای ارائه خدمات درمانی به ویژه برای بیماران صعب العلاج اهمیت ویژه ای برای ما دارد.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد استان اصفهان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی پاراکلینیک های تخصصی سعی کردیم بهترین خدمات را به بازنشستگان فولاد ارائه کنیم، تاکید کرد: خدمات درمانی به بازنشستگان فولاد از جنبه‌های پوشش دارو، درمان و موارد پاراکلینیکی در کشور کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بیمه تکمیل درمان ذوب آهن با حذف صندوق تنخواه رفع شده است، تاکید کرد: تسهیلات برای بازنشستگان فولاد افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است مبلغ وام‌های اعطایی به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

اسلامی به اهدای ۴۰۰ مورد وام به متقاضیان اشاره و گفت: یک هزار و ۷۰۰ وام جدید در جریان پرداخت قرار دارد، پرداخت وام برای افرادی که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری را ندارند، در منزل با مراجعه از طرف صندوق یا بانک انجام می شود.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد استان اصفهان ادامه داد: سفر رایگان به کربلا برای سفر اولی‌ها البته به شکل زمینی برای بازنشستگان فولاد در دستور کار قرار گرفته است اما در حال پیگیری برای راه اندازی سفر هوایی نیز هستیم.

مشاوره رایگان برای بازنشستگان صندوق فولاد

وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به هزینه های بالای حقوقی، دو روز در هفته امکان مشاوره رایگان برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است، گفت: خدمات مشاوره تکمیلی نیز با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه یک هزار و ۶۸۸ بیمار صعب العلاج خانواده و یا فرد بازنشسته از ذوب آهن و ۱۷۸ نفر بیمار صعب العلاج از فولاد تحت پوشش خدمات درمانی هستند، گفت: تفاهم‌نامه با هلال احمر برای تامین لوازم کمک درمانی بازنشستگان داشته‌ایم و قراردادهای خرید اقساطی کالا با برخی از واحدهای صنفی را نیز آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: صندوق بازنشستگان فولاد ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد که امیدواریم با حمایتهای لازم هر چه زودتر پیگیری وصول این مطالبات به نتیجه برسد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =