۱۰۰ درصد نسخه‌های بیمه سلامت اصفهان الکترونیکی است

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: آرزوی دیرینه مردم برای نسخه نویسی الکترونیک محقق شده است و ۱۰۰ درصد نسخه‌های بیمه سلامت به شکل الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت همگام با حرکت نظام‌های جهانی سلامت به سمت الکترونیک و تحقق دولت الکترونیک تمام توان خود را جهت استقرار سازمان الکترونیک سلامت متمرکز نموده و از دی ماه سال گذشته ۱۰۰ درصد نسخه های این سازمان به صورت الکترونیک پذیرش و رسیدگی می‌شود.

وی افزود: پروژه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت یکی از پروژه های زیر مجموعه طرح تحول نظام سلامت و الکترونیکی کردن خدمات پزشکی محسوب می شود که از زمان اجرا تا به حال توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر در کشور ۱۰۰ درصد نسخه‌های تولید شده مربوط به سازمان بیمه سلامت، به صورت تمام الکترونیک پذیرش می شود و باعث شده تا از وزارت بهداشت از موثر بودن نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت اطمینان پیدا کرده و سعی در فراهم آوردن بستر لازم برای گسترده تر شدن این روش کند.

صفاری گفت: با الکترونیکی شدن نسخ، مطالبات مراکز درمانی به روز پرداخت می شود و در حال حاضر مرکزی نیست که از بیمه سلامت مطالبه ای داشته باشد.

وی ادامه داد: استان اصفهان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه شده در پنج صندوق بیمه ای تحت پوشش دارد که از خدمات درمانی چهار هزار و ۹۰۰ مرکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بهره مند می شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =