برگزاری کلاس مربیگری B آسیا با تدریس مدرس بومی

یک دوره کلاس مربیگری B فوتبال آسیا در مجموعه ورزشی نفت بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، یک دوره کلاس مربیگری B فوتبال آسیا با تدریس مدرس بومی در مجموعه ورزشی نفت بندرعباس(کارگران ) در حال برگزاری است.


در مراسم افتتاحیه این کلاس قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت : این افتخار بزرگی است که مدرسان هرمزگانی می توانند کلاس های مربیگری استان حتی در سطح B آسیا را تدریس کنند و جای خوشحالی بیشتر دارد که هر ۲۴ شرکت کننده این کلاس مربیان بومی استان هرمزگان هستند.


وی خطاب به شرکت کنندگان در کلاس گفت: با گرفتن مدرک مربیگری خودتان می توانید به عنوان مربی در تیم های مختلف کشور فعالیت کنید و تا زمانی که خودتان نخواهید اتفاق نخواهد افتاد.


رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: شما مربیان باید به دنبال علم روز مربیگری باشید . برگزاری کلاس های مربیگری در خود استان می تواند کمک بزرگی برای شما علاقمندان باشد پس سعی کنید تا از فرصت های به دست آمده بهترین بهره را ببرید. رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: همیشه اولویت اول هیات فوتبال بحث آموزش و برگزاری کلاس های مختلف آموزشی مربیگری و داوری بوده است و در این کار هیچ کم کاری نخواهیم کرد.


قاسم رنجبریان اظهار داشت: تاکنون کلاس های مختلفی را برگزار کرده ایم اما انتطار داریم که تمامی شهرستان های استان به دنبال برگزاری کلاس های مختلف مربیگری باشند. وی گفت: هرمزگان در فوتبال پایه بسیار استعداد دارد و این استعداد ها باید از سوی شما مربیان با دانش به کشور معرفی شوند. چندین تیم خوب در رده های سنی و لیگ های سه و دو داریم اما تا زمانی که تیم در لیگ یک و لیگ برتر کشور نداشته باشید خیلی دیده نمی شوید.


رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت : هرمزگان در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان تیم دارد و این سهمیه ها به راحتی به دست نیامده است پس نیاز است که مسوولان هم از فوتبال استان حمایت لازم را داشته باشند.


کلاس مربیگری B آسیا با تدریس حمید رضا سایبانی و دستیاری عارف دریس طی دو مرحله برگزار می شود. در مرحله اول کلاس از تاریخ ششم تا چهاردهم آبان ماه و مرحله دوم از تاریخ ۲۶ آبان شروع خواهد شد و چهارم آذر ماه به پایان خواهد رسید.


در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری B آسیا ، محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، پرویز دهقانی رئیس کمیته انضباطی، منصور پزشک مسوول امور اداری و مالی ، ابوالقاسم الماسی دبیر کمیته جوانان و استعدادیابی و محمد میر سکنا مسول فناوری و اطلاعات هیات فوتبال استان هرمزگان حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1689208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =