توسعه خدمات درمانی موجب افزایش رضایتمندی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌شود

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: توسعه خدمات درمانی موجب افزایش رضایتمندی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌شود، این خدمات باید در مناطق محروم نیز توسعه پیدا کند، همچنین این خدمات بروزرسانی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در دهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شاهد ارتقای تعاملات در بین زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هستیم، اظهار کرد: انسجام بین مجموعه‌ها در دستگاه‌های اجرایی موجب افزایش و ارتقای بهره‌وری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش دو درصدی نرخ بیکاری در بهار و تابستان در چهارمحال و بختیاری، گفت: در گذشته رتبه اول بیکاری به این استان اختصاص داشت، باید در ایجاد اشتغال رتبه اول کشور را کسب کنیم، این مسئله دور از انتظار نیست.

حیدری پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در کاهش نرخ بیکاری موثر دانست و عنوان کرد: باید بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار بگیرد، تاکنون ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر در استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند، باید اطلاع‌رسانی لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن بیش‌تر افراد در استان صورت بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جذب سرمایه‌گذار و ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید مراکز درمانی زیرمجموعه تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری توسعه و طرح‌های نیمه‌تمام در این حوزه تکمیل شوند، بیان کرد: توسعه خدمات درمانی موجب افزایش رضایتمندی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌شود، این خدمات باید در مناطق محروم نیز توسعه پیدا کند، همچنین این خدمات بروزرسانی شود.

حیدری یادآور شد: سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را متناسب با بازار کار در دستور کار قرار دهد، مهارت‌آموزی بهره‌وری را بالا می‌برد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: اجرای مصوبات جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت دنبال شود، مدیران مربوطه در شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و درب اتاقشان به روی مردم باز باشد، همچنین نگاه ویژه به زنان سرپرست خانوار صورت بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1689220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =