پلیس فداکار با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندش، به بیماران جان دوباره بخشید

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: جناب سروان "سید اصغر نوربخش" با اهداء اعضای بدن"فرزند دلبندش" به بیماران جان دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سرهنگ "علی اصغر مهری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: "سید امیرمحمد نوربخش" فرزند جناب سروان"سید اصغر نوربخش" به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان "سامان" متأسفانه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: با مرگ مغزی " سید امیرمحمد "، در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه همکار گرامی و خانواده اش با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندشان موافقت کردند و 4 عضو از اعضای بدن او در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جهت پیوند به بیماران نیازمند اهداء شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: خانواده "سید امیرمحمد" با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند؛ پدر مهربان که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می زد، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه زنده یاد " سید امیرمحمد " فرزند اول خانواده بود و 16 سال داشت ، گفت: مراسم تشییع این جوان در روز شنبه در زادگاهش روستای "شوراب صغیر " برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان با تأکید بر اینکه کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد، بیان داشت: اهدای عضو یک عمل حسنه و خدا پسندانه است که در حقیقت باقیات الصالحاتی است که انسان می تواند از خود به یادگار بگذارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1692213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =