مهر نوشت:

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قیمت پارکینگها 6 سال بدون تغییر بوده گفت: افزایش نرخ پارکینگ‌های عمومی شهر تهران بر اساس مطالعات گسترده و مطابق با سایر شهرهای کشور است.

مهدی چمران با اشاره به اعتراض فرمانداری در مورد افزایش نرخ عوارض پارکبانها و پارکینگهای عمومی شهر تهران گفت: فرمانداری اعتراض خود را به شورای شهر ارسال کند تا شورا به آن پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه ساخت پارکینگ یکی از مشکلات شهر تهران است گفت: افزایش نرخ پارکینگها برای تشویق به ساخت پارکینگ در پایتخت است.

چمران ادامه داد: فضای لازم برای پارک هر ماشین 25 تا 30 متر است که هزینه‌های ساخت و نگهداری آن بالا است اما صاحبان آن نمی توانند از آن به میزانی که لازم است درآمد زایی کنند.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: پنج، شش سال در نرخ پارکینگها تغییری داده نشده بود و امسال با مطالعات جامعی که انجام دادیم نرخ های جدید تعیین شد.

چمران با اشاره به این که نرخ های پارکینگها بر اساس میزان تورم افزایش داشته تاکید کرد: در مناطقی که امکان افزایش قیمت پارکینگها وجود داشت این تغییرات اعمال شد تا سرمایه گذاران تشویق به پارکینگ سازی شود هرچند این نرخ ها همانند تمامی شهرهای کشور است و در برخی نواحی حتی پایین تر نیز هست.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آخه از کجا بیاریم، هر نهادی میخواد ماهانه از 5 هزار تومن تا 20 هزار تومن نرخ ها را افزایش بده، جمعش میلیونی میشه.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    خوب کاری کردید آقای چمران. کسیکه ماشین شخصی استفاده می کنه باید مخارج آنرا هم بپردازه. انگار هرچی وضعمون بهتر می شه توقع امون هم بیشتر بالا می ره که باید همه امکانات در اختیار ما باشه!!!
  • EHSAN.sali IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام آقای چمران به جای این ها جواب افزایش کرایه ها را بدهید ؟!! "یاحق"
  • بدون نام DE ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    قیمت همه چیز افزایش پیدا میکنه ولی نمیدونم چرا امار اشتغال افزایش پیدا نمیکنه که مردم بتونن هزینه ها رو بدن
  • قلی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    10 دقیقه کنار خیابون امروز پارک کردم600 تومان گرفتن.چه خبره اقای چمران؟ مگه ما چند حقوق می گیریم.
  • جعفرناصردهقان IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    نرخ های اعلامی کاملا تخصصی وصحیح ودقیق میباشد. مردم وکسبه از حمل ونقل عمومی استفاده بکنند تا جائی برای نفس کشیدن باشد. هرشخص منصف باشدحاضر بحث بکنم ومنطقی ثابت میکنم نرخ پارکبان بسیار کم میباشد. 3901426-0912