«مقباس المصابیح» نوشته علامه مجلسی در خصوص آداب دعا و شرایط آن و نیز دعا‌های برگزیده شیعه در تعقیبات نماز و سجده شکر و دعاهای مربوط به ساعات مختلف روز به تازگی روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این کتاب از زمان تألیف تا کنون مورد توجه فراوان عالمان شیعه قرار داشته و بیش از 80 نسخه از آن در کتابخانه‌های کشور موجود است. این فراوانی، بیانگر اهتمام دانشمندان به آن در طول زمان بوده است.

این کتاب با تلاش قاسم ترکی و سید مصطفی موسوی تصحیح و تحقیق شده و توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه‌ علمیه اصفهان، در 338 صفحه با قیمت 5000 تومان، منتشر شده است.

در این کتاب، منابع تحقیق و فهارس فنی از جمله آیات، روایات عربی، روایات فارسی، چهارده معصوم و پیامبران، اشخاص، کتاب‌ها، مکان‌ها و فرق و مذاهب آمده است.

علاوه بر مقدمه‌ مصححان و زندگی‌نامه‌ علامه مجلسی، کتاب در 10 فصل با عناوین «فضیلت تعقیب و شرایط و آداب آن، تعقیبات مستحب بعد از هر نماز، تعقیبات مخصوص به نماز ظهر، تعقیبات مخصوص به نماز عصر، تعقیبات مخصوص به نماز مغرب، تعقیبات مخصوص به نماز خفتن(عشاء)، تعقیبات مخصوص به نماز صبح، فضیلت و کیفیت سجده شکر، دعاهایی که در صباح و مسا باید خواند، دعا‌های مربوط به ساعات روز و دعاهای هر روز که خصوصیت به ساعتی ندارد» تدوین شده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.


6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =