ایسنا نوشت:

زنی در دادگاه مدعی شد: خیانت شوهرم بعد از هشت سال زندگی مشترک باعث شد من قولم را زیر پا بگذارم و خواهان مهریه 1360 سکه‌یی‌ خود باشم.این زن با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه دادخواست طلاق به رئیس شعبه گفت: سال 82 با مخالفت خانواده‌هایمان به عقد یکدیگر درآمدیم. در آن سال‌ها با اینکه خانواده‌ها به شدت مخالف این ازدواج بودند اما زندگی خوبی را شروع کردیم. بعد از گذشت پنج سال از زندگی مشترکمان‌، دعواهایمان شروع شد و کم‌کم شدت گرفت؛ تا جایی که همسرم گاهی اوقات مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

وی ادامه داد: همسرم به شدت بهانه‌گیر شده بود و سر کوچک‌ترین و بی‌ارزش‌ترین مسائل‌ با من دعوا می‌کرد. گاهی اوقات آن قدر فریاد می‌زد و عصبانی می‌شد که مجبور می‌شدم به داخل اتاق خواب بروم و در را قفل کنم تا آسیبی به من نرساند.شوهر این زن نیز که در دادگاه حضور داشت،‌ ادعا کرد: من و همسرم با سختی و مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج کردیم. او به راحتی خود را بی‌گناه نشان می‌دهد در صورتی که اگر هم مشکلی بین ما بوده است، دو طرف مقصر بوده‌اند.وی ادامه داد:‌ زمانی که من و همسرم به عقد یکدیگر در آمدیم،‌ خانواده‌ من به دلیل اینکه با این ازدواج مخالف بودند در محضر حاضر نشدند. همان موقع من راضی به تعیین 1360 سکه‌ به عنوان مهریه نبودم. همسرم همان جا از من خواهش کرد که این تعداد سکه را قبول کنم و قسم خورد که هیچ‌گاه این مهریه را از من مطالبه نخواهد کرد اما اکنون قسم خود را فراموش کرده است.

زن جوان در حالی که سعی می‌کرد بغض خود را پنهان کند‌، گفت: من هیچ وقت قسم خود را فراموش نکردم. آن قسم را در حالی یاد کردم که هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم همسرم به من خیانت کند. او همه چیز را از بین برد و تمام پل‌های پشت سرش را خراب کرد. حالا به خاطر خیانت او خواهان تمام مهریه خود هستم. مرد جوان با اظهار عجز از پرداخت‌ این تعداد سکه، گفت: همسرم به تحریک پدرش خواهان طلاق است وگرنه ما زندگی خوبی با یکدیگر داشتیم. در واقع پدر همسرم از این طریق می‌خواهد برای خود منبع درآمدی داشته باشد.

زن جوان در پاسخ به این ادعای همسرش گفت: اگر هدف پدر من بدبخت کردن دخترش به دلیل منافع مالی بود، شش سال به دلیل اینکه همسرم از لحاظ مالی ضعیف است خانه‌ای به ما نمی‌داد. حرف‌های همسرم فقط توجیهی برای انجام کارهای ناپسندش است. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    2 2
    من اگه جای اون زن بودم از این بدتر سرش می اوردم مهریه که حقشه باید کاری کرد که تا ابد یادش نره
  • حمید IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    3 2
    حالا اگه زنه خیانت کرده بود کلی آدم نظر میداد و خواهان اعدام و سنگسار اون زنه میشد!!!
  • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    5 3
    1360×650=حدود یک ملیارد تومن.این خانم اگر مرد بود وتحصیلات عالیه هم داشت وپارتی هم داشت وکار درست وحسابی هم داشت واهل ولخرجی هم نبود بزور 100 ملیون جمع میکرد..حالا چرا بغض کرده ؟؟؟.این بغضش هم شبیه بغضی است که موقع قبولاندن 1360 سکه به خورد شوهرش داشته است .این رسم ابلهانه باید جمع بشود بابا مگر در دنیا چطور ازدواج میکنند..این چه منطقی است که اگر توروزی از این زن دلسرد شدی باید تا اخر عمر با اوباشی که چه بشود؟؟؟زنها امروز خودشان یک پا تاجرند زودتر از مردها کار پیدا میکنند وفارغ التحصیل میشوند.
  • محمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    1 0
    بابامگه مرده بدبخت چيکارکرده خوب کاری کرده دمش گرم