پانا نوشت:

بارندگی در تهران هرچند به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران بدون خسارت بود اما گویا در این  بین تونل توحید از این قاعده مستثنی بود، به طوریکه  همزمان با بارش باران حدود نیم متر آب در تونل توحید جمع شده بود و رانندگان به سختی تردد می کردند و در برخی ساعات ترافیک تونل توحید به دلیل آبگرفتگی بیداد می کرد.

پیش ازهم تونل توحید در زمان بارندگی ها با این مشکلات مواجه می شد اما در مقابل اعتراض اعضای شورای شهر تهران مبنی بر وجود مشکلات فنی از جمله نبود زهکش های لازم برای جمع اوری آبهای سطحی در این تونل مسئولان شهری قول داده بودند که برای این مشکلات فکری کنند.

تونل توحید اگرچه در تسهیل تردد خودروها موفق بوده است اما عدم دقت و شاید تعجیل در تحویل در ساخت آن موجب شده است تا مشکلات فنی بر موفق آمیز بودن آن صحه بگذارد.

حال باید منتظر ماند و دید در پاییز و زمستان بارشهای طولانی چقدر می تواند حادثه ساز باشد؟

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غریبه IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    هیچ کاری نمی کنن الکی خودتونو سبک نکنین
  • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    مگه حالا وضعیت خیابونهای دیگه خوب بود که فقط به این یکی میگن می رسن؟
  • سلا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اين جمله مسخره رو بخونيد: "تونل توحید اگرچه در تسهیل تردد خودروها موفق بوده است اما عدم دقت و شاید تعجیل در تحویل در ساخت آن موجب شده است تا مشکلات فنی بر موفق آمیز بودن آن صحه بگذارد." اومدي درست كني و چشمشو كور كردي، آخه يه تونل به بارون نمي خوره كه اينا فكر اينجاشو نكردن، خيلي مسخرس. عذر بدتر از گناه.