اعلام شعار وبرنامه های هفته پرستار دراستان چهارمحال وبختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از انتخاب شعار «ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع خدمتی» برای هفته پرستار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: بر مبنای تقویم ملی ایران، ۹ آذرماه امسال همزمان با ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار است.

وی تصریح کرد: بر این اساس با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پرستاری، ۵ تا ۱۱ آذر به عنوان هفته پرستار تعیین و روزهای این هفته نامگذاری شده است.

درخشان در تشریح عناوین هفته پرستار اظهار داشت: شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ با عنوان: «پرستاری، بسیج، جهاد خدمت» نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: برای یک شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ و دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ به ترتیب عناوین «پرستاری جامعه نگر، پیشکسوتان» و «پرستاری، دانشجو آینده ای» می باشد.

وی اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ عنوان «پرستاری، رفع موانع خدمتی» و روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ نیز عنوان «پرستاری سیره زینبی(س)» انتخاب شده است.

وی، «پرستاری تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا» و «پرستاری، بصیرت حرفه ای» را به ترتیب عناوین روزهای پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ و جمعه ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ برشمرد.

درخشان در ادامه خاطر نشان کرد: بر این اساس مراسم مختلفی در ایام این هفته به مناسبت هفته پرستار در مرکز استان و در شهرستان های تابعه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =