۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

«پادشاهی که نی لبک می زد» عنوان نمایشنامه عروسکی است از منوچهر اکبرلو که با اقتباس از زندگی داوود پیامبر برای کودکان و نوجوانان به رشته تحریر در آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، منوچهر اکبرلو نمایشنامه زندگی داوود نبی(ع) را نوشت. این کتاب در انتشارات سوره مهر مراحل آماده سازی را طی می کند. وی درباره این نمایشنامه گفت: «پادشاهی که نی لبک می‌زد» را به سفارش حوزه هنری استان تهران نوشتم در واقع این نمایشنامه، یک کتاب از مجموعه ای 10 جلدی است از زندگی 10 پیامبر که نوشتن نمایشنامه زندگی داوود نبی (ع) بر عهده من گذاشته شده است.

وی در تشریح چگونگی نوشتن این نمایشنامه اظهار داشت: از آن جایی که زندگی حضرت داوود مایه های خوبی را برای یک داستان فانتزی دارد، به ویژه دوران نوجوانی حیات این پیامبر، پر از هیجان و ماجرا بوده است، لذا این نمایشنامه مناسب و جذاب برای کودکان و نوجوانان به نظر می رسد.

وی در ادامه از ظرفیت های موجود در این نمایشنامه سخن گفت و افزود: در نمایشنامه موجود به دلیل تنوع زندگی این پیامبر استفاده از تکنیکهای مختلف عروسکی را نیز مورد توجه قرار داده‌ام.

همچنین این پژوهشگر و نمایشنامه نویس هم اکنون دو نمایشنامه نامه به نامهای «روشنایی شهر» و «یک باب از هزار پنجره را» را به حوزه هنری تحویل داده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =