برگزاری جشنواره زیتون در طارم سفلی

دبیر جشنواره زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جشنواره زیتون طارم‌سفلی و آیین شکرگزاری با هدف تبیین و اهمیت محصول زیتون همراه با نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و باغی فردا یکشنبه (۱۳آذرماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، آزیتا اسدی، دبیر جشنواره زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه در تشریح این خبر اظهارکرد: در این جشنواره که مسئولان کشوری و استانی نیز حضور دارند، ظرفیت‌های کشاورزی منطقه طارم سفلی با تاکید بر زیتون و فرآورده‌های آن در طارم‌سفلی معرفی می‌شوند.

اسدی گفت: افتتاح اولین آزمایشگاه ارزیابی حسی روغنی، امضا تفاهم‌نامه گردشگری کشاورزی بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی در محل کشت و صنعت خندان، برگزاری کارگاه GMP (مدیریت برداشت و روغن کشی زیتون) خوشه زیتون، بازدید از غرفه‌های دستاوردهای کشاورزی بخش طارم‌سفلی و رونمایی از تمبر یادبود جشنواره و سخنرانی مسئولان از عمده برنامه‌های این جشنواره است.

دبیر جشنواره زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارکرد: این جشنواره از ساعت ۹صبح تا ۱۷عصر در در منطقه سیاهپوش طارم‌سفلی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در آن حضور یابند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =