۰ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
لیستی از اقامتگاه های فیلبند

طبیعت زیبای مازندران در فیلبند جلوه بی‌نظیر خود را به نمایش می‌گذارد.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره برخی از بهترین اقامتگاه‌های فیلبند مطالبی را بیان کنیم. اگر دوست دارید سفری هیجان‌انگیز به یکی از بهترین نقاط گردشگری ایران داشته باشید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

اگر درباره فیلبند جستجو کنید، حتما با تصاویری از ابرهای زیر پای افراد برخورد می‌کنید. یکی از زیباترین نقاط گردشگری ایران منطقه فیلبند در استان مازندران است. فیلبند از توابع دهستان خوشرود در شهرستان بابل است که در استان مازندران قرار دارد. این‌منطقه در شش ماه ابتدای سال آب‌وهوای بی‌نظیری دارد و مسافرت به آن جا شما را با آرامش واقعی آشنا می‌کند.

دیدنی‌های فیلبند

جنگل ابر، چشمه لار، امامزاده یحیی، امامزاده قاسم، جنگل چلاو، روستای سنگ‌چال، قلعه اندوار و چشمه لار از نقاط دیدنی و جاذبه‌های منطقه فیلبند هستند. ویلاها، اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوعی در مازندران و شهرهای اطراف فیلبند وجود دارد که برای مسافران آماده شده‌اند. اگر دوست دارید در خود فیلبند اقامت داشته باشید، امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌های زیبایی را دارید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که بهتر است قبل از سفر به فیلبند انجام دهید، انتخاب و اجاره اقامتگاهی مناسب است.

در قسمت‌های بعد لیستی از اقامتگاه‌های فیلبند و توضیحاتی خلاصه را درباره آن‌ها مطالعه خواهید کرد. اگر قصد اجاره ویلا در فیلبند را دارید، حتما این‌مطلب را خوانده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لیستی از بهترین اقامتگاه های فیلبند

خانه چوبی ملج در فیلبند

یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و زیبا در فیلبند، خانه چوبی ملج است. خانه چوبی ملج به‌عنوان اجاره کلبه جنگلی از علی بابا یکی از بهترین انتخاب‌ها در منطقه فیلبند است. خانه چوبی ملچ دو خواب دارد و برای اقامتی چندروزه یکی از بهترین گزینه‌ها است. این واحد برای اقامت چهار تا هشت نفر مناسب است و اقامتی راحت در آن خواهید داشت. خانه چوبی ملج دو طبقه دارد که هریک ۱۲۰ متر هستند. تراس زیبای خانه شما را میهمان منظره فوق‌العاده‌ای از طبیعت می‌کند. کافی است در تراس خانه بایستید و برای لحظاتی همه دغدغه‌های خود را از زندگی‌های شلوغ امروزی دور کنید.

دقت داشته باشید که هر طبقه از خانه دو اتاق‌خواب دارد. در هر طبقه شما یک آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مجزا دارید. حیاط و مسیر تردد هر طبقه نیز جدا است. اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، امکان استفاده از فضای مناسبی برای پارک خودرو را دارید که البته مسقف نیست.

سوئیت‌های هلی نو در فیلبند

سوئیت‌ها و اقامتگاه هلی نو در فیلبند معروف هستند. مسافران زیادی برای اقامت از این‌واحدها استفاده می‌کنند. اگر درباره اجاره ویلا در فیلبند علی بابا تحقیق می‌کنید، حتما نگاهی به سوئیت‌های هلی نو داشته باشید. سوئیت‌های هلی نو فیلبند، دوخوابه هستند. اگر چهار تا شش نفر هستید، اجاره این‌سوئیت‌ها، انتخاب مناسبی برای شما است. هر سه سوئیت هلی نو دقیقا شبیه هم هستند. سوئیت‌ها از حیاط و ورودی مشترکی استفاده می‌کنند.

سوئیت‌ها کنار یکدیگر قرار دارند و امکاناتی مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی برای هرکدام در نظر گرفته شده است. اجاره انواع اجاره کلبه جنگلی یا سوئیت در منطقه فیلبند به زمان رزرو بستگی زیادی دارد. مثلا شما در روزهای وسط هفته ۸۰۰ هزار تومان و در روزهای آخر هفته برای اجاره سوئیت‌های هلی نو باید حدود یک میلیون و دویست هزار تومان بپردازید. این‌عدد در روزهای پیک سال مانند تعطیلات عید نوروز افزایش می‌‎یابد.

ویلا با چشم‌انداز دریاچه ابر و کوه در فیلبند

images_1669710770.png

اجاره ویلا در فیلبند بسیار مهم است. ویلاهای متنوعی در منطقه و اطراف آن وجود دارند. ویلایی صدمتری در فیلبند وجود دارد که برای اقامت ۷ تا ۱۴ نفر مناسب است.

چشم‌انداز این‌ویلا که دریاچه ابر و دو کوه است، آن را برای مسافران زیادی جذاب کرده است. اگر دوست دارید اتاق جالب داشته باشید از تراس شیشه‌ای ویلا می‌توانید به‌عنوان اتاق استفاده کنید. امکانات ویلا برای اقامتی فوق‌العاده در نظر گرفته شده‌اند. ویلا موقعیت خوبی دارد و به غذاخوری و سوپرمارکت هم نزدیک است. ویلا دو طبقه دارد و در آن یک تخت دونفره و ۱۲ تشک معمولی وجود دارد.

واحد اقامتی لتکا در فیلبند

واحد اقامتی لتکا را برای سفر خود به فیلبند رزرو کنید و از سفر به این‌منطقه نهایت لذت را ببرید. لتکا نزدیک بام فیلبند قرار دارد و منظره بی‌نظیر آن خاطرات بی‌نظیری را برای مسافران ایجاد می‌کند. امکانات رفاهی مناسبی هم در واحد برای آسایش و رفاه مسافران در نظر گرفته شده است.

واحد دو طبقه دارد که طبقه همکف به میزبانان خون‌گرم شما اختصاص دارد. مسیر تردد واحدها جدا است. زمین ورزشی تفریحی شه خاک نیز نزدیک واحد اقامتی لتکا است.

خانه روستایی ون دار در فیلبند

اگر درباره اجاره کلبه جنگلی در فیلبند و اطراف آن تحقیق می‌کنید، بد نیست واحدهای اقامتی دیگری مانند خانه روستایی ون دار را نیز بررسی کنید.

این‌واحد برای اقامت شش الی ده نفر خوب است. امکان پارک ۵ خودرو در پارکینگ خانه وجود دارد. میزبان شما در طبقه پایین ساکن هستند. درخت کهن‌سالی با نام ون یا همان زبان گنجشک در حیاط زیبای خانه وجود دارد که میزبان گنجشک‌های بسیاری است. صدای گنجشکان درخت، به شما اطلاع می‌دهد که در طبیعت بی‌نظیری ساکن هستید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =