بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌های خوزستان اختصاص یافت

اهواز- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

خبرآنلاین خوزستان-مهدی حساکره- سید سعید آزنده ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از تخصیص بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد و بیان کرد: در راستای رسالت ذاتی و تأمین رفاه درمانی بیماران، در بیمارستان‌های آموزشی درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تجهیزات لید پیس و پیس میکر برای بخش‌های آنژیوگرافی و صافی دیالیز برای بیماران دیالیزی خریداری شد.

وی افزود: این صافی‌ها نیاز یکسال استان را برای بیماران دیالیزی تأمین می‌کند؛ همچنین با افزایش تخت‌های بستری اطفال و نوزادان و نیر نیاز این بخش‌ها به دستگاه ونتیلاتور، پانزده دستگاه را با تلاش همکاران تهیه و طبق نیازسنجی انجام شده، در اختیار بخش‌های مورد نظر قرار می‌دهیم.

آزنده از خرید دستگاه اسپکت سی تی خبر داد و اظهار کرد: خرید دستگاه اسپکت سی تی که از نیازهای ضروری استان بود که خریداری شده و به زودی مراحل نصب این دستگاه در بیمارستان گلستان اهواز انجام خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =