۰ نفر
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تصویر حاج قاسم در قاب طراحی هنرمندان

برنامه های کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، شماری از هنرمندان با حضور در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی در بجنورد، به طراحی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرار است آثاری که در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی کاروان «روایت حبیب» تولید شده اند، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به نمایش گذاشته شوند.

عباس برزگر گنجی، که آموزش شرکت کنندگان در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی دومین کاروان «روایت حبیب» در مصلی بجنورد را به عهده داشت، گفت: این دوره یک ورکشاپ است که با حضور هنرمندان و هنرجویان مستعد استان خراسان شمالی برگزار شده است.

تصویر حاج قاسم در قاب طراحی هنرمندان

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این کارگاه از هنرجویان آموزشگاه های کوچک شهر بجنود هستند که برای نقاشی چهره سردار قاسم سلیمانی اعلام آمادگی کرده‌اند بیان کرد: به دلیل کمبود زمان از ۳۶ شرکت‌کننده در این دوره آموزشی خواستیم از متریال سیاه قلم استفاده کنند که اتفاقا آثار قابل قبول و قابل عرضه‌ای هم تولید شده است.

وی درباره تولیدات این کارگاه آموزشی اظهار کرد: آثار تولید شده در این کارگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بجنورد به نمایش گذاشته می‌شود و ۵ اثر برتر آن به عنوان ماحصل خروجی این کارگاه آموزشی، معرفی خواهد شد.

برنامه های کاروان «روایت حبیب» از ۱۱ آذرماه آغاز شده و تا ۱۳ دی ماه در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود.

۵۵۲۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =