هفتمین دوره جشنواره فیلم زوریخ با فیلم اکشن - تریلر «شیوع»‌ به کارگردانی استیون سودربرگ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، برگزارکنندگان جشنواره زوریخ همچنین اعلام کردند لارنس فیشبرن یکی از بازیگران فیلم «شیوع» رئیس داوران بخش بین‌الملل این دوره جشنواره است.

مت دیمن، کیت وینسلت، ماریون کوتیار، جود لاو و گوئینت پالترو دیگر بازیگران فیلم جدید استیون سودربرگ هستند. داستان درباره تهدید ناشی از یک بیماری مرگبار و یک تیم پزشکی متشکل از پزشکانی از سراسر دنیاست که توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا به کار گرفته می‌شوند تا از شیوع بیماری جلوگیری کنند.

سودربرگ «شیوع» را بر اساس فیلمنامه‌ای از اسکات زد. برنز ساخته است. این فیلم اولین بار در دنیا این ماه در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده می‌شود.

سودربرگ سه بار برای فیلم‌های «جنسیت، دروغ‌ها و نوارهای ویدئویی»، «ارین براکوویچ» و «قاچاق» نامزد اسکار بود و برای فیلم آخر برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان شد. او با «جنسیت...» که اولین فیلم بلندش بود جایزه نخل طلای جشنواره کن را برد. 

برگزارکنندگان جشنواره فیلم زوریخ همچنین اعلام کردند با اعطاء جایزه یک عمر دستاورد از فیشبرن تقدیر خواهند کرد. او بازیگر سه‌گانه «ماتریکس» و فیلم‌هایی چون «رود میستیک» و «به عشق چه ارتباطی دارد» است.

همان طور که پیش از این اعلام شد، شان پن بازیگر و کارگردان آمریکایی در این دوره جشنواره زوریخ جایزه نماد طلایی یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد.

هفتمین دوره جشنواره فیلم زوریخ 22 سپتامبر تا دوم اکتبر (30 شهریور تا 9 مهر) در سوییس برگزار می‌شود.

ورایتی / 39 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =