۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان کوهرنگ تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: در ادامه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در کوهرنگ و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی ۳ مورد ساختمان غیر مجاز به مساحت ۲۸۰ متر مربع در منطقه شهریاری تخریب شد .

حمید حسین پورمدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: در ادامه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در کوهرنگ و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی ۳ مورد ساختمان غیر مجاز به مساحت ۲۸۰ متر مربع در منطقه شهریاری تخریب شد .

رییس اداره امور اراضی شهرستان کوهرنگ افزود: این ساخت‌ و سازهای غیرمجاز شامل سه مورد ساختمان بود که با حکم قطعی قضایی و همکاری نیروی انتظامی، همکاری امور اراضی شهرستان کوهرنگ و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تخریب شد.

مهدی قاسمی ادامه داد: در راستای حفظ و حراست از زمین های کشاورزی سه فقره از احکام قطعی قضایی در منطقه چشمه چلی شهریاری قلع و قمع گردیدو در همین راستا ۲۸۰۰ مترمربع حصارکشی با بلوک سیمانی و ۲۸۰ متر مربع ساخت و ساز به صورت ساختمان مسقف تخریب و قلع و قمع گردید.

ایشان اضافه کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌ کوهرنگ مراجعه کنند.

شایان ذکر است این احکام در شرایط کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه و بارش نزولات جوی بارش برف و باران و شرایط بسیار نامناسب جوی و سرما فراوان اجرا گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1708218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =