روابط‌عمومی‌های دستگاه اجرایی باید به شبهات در فضای مجازی با سرعت و در زمان مناسب پاسخ دهند

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی‌های دستگاه اجرایی باید به شبهات و سوالات مطرح شده در فضای مجازی با سرعت و در زمان مناسب پاسخ دهند، امروز فضای مجازی جزئی از زندگی افراد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرام خواجوی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیته اجتماعی ذیل شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی حوزه اجتماعی در انتشار اخبار در سایت‌های ادارات و فضای مجازی اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار کرد: مطالب منتشر شده در برخی سایت‌های اطلاع‌رسانی ادارات به‌روز نیست.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از کانون‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی هستند، اگر عملکرد دستگاه به شیوه درستی اطلاع‌رسانی نشود، سرمایه‌های اجتماعی را از دست خواهیم داد.

خواجوی با تاکید بر اینکه باید اولویت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی مشخص شود، خاطرنشان کرد: باید بدانیم مردم نیازمند چه اطلاعاتی هستند و این اطلاعات به‌صورت شفاف در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه اجرایی باید به شبهات و سوالات مطرح شده در فضای مجازی با سرعت و در زمان مناسب پاسخ دهند، امروز فضای مجازی جزئی از زندگی افراد شده است.

وی در پایان عنوان کرد: باید سواد رسانه‌ای مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها افزایش پیدا کند تا بتوانند تعامل مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =