600 روستای بدون برق لرستان برقدار شد/ رفع خاموشی برخی روستاها تا پایان امروز

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از وصل برق حدود 600 روستا توسط عوامل امدادی این شرکت خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهران امیری دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به بسیج همه امکانات و تجهیزات جهت رفع خاموشی ها در روستاههای برف گیر استان گفت: در پی بارندگی های چند روز گذشته برق حدود 607 روستا قطع شد و مردم با مشکلاتی روبرو شدند .

وی افزود : علی رغم بارش سنگین برف در محورهای اصلی و روستایی و قطع راه دسترسی به روستاها با تلاش شبانه روزی طی چند روز گذشته تا به امروز بیشتر روستاها برقدار شده و شبکه برق آنها در مدار قرار گرفته و مشکل خاموشی مردم در روستاها برطرف گردید .

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه تنها 13 روستا همچنان بدون برق هستند اظهار داشت : عوامل امدادی شرکت هم اکنون در حال انجام تعمیرات و برقدار نمودن این روستاهها هستند و امروز نیمی از این 13 روستا نیز برقدار و وارد مدار می شوند .

امیری تصریح کرد : انسداد جاده های دسترسی مانع خدمات رسانی به برخی روستاهها در بزنوید الیگودرز شده که منتظر بازگشایی راههای دسترسی توسط راهداری استان هستیم تاعملیات برق رسانی آغاز گردد و در صورتیکه روستاههای برف گیر مشکلات جزیی داشته باشند تا پایان امروز رفع نقص و برقدار خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1711921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =