انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند قاچاق موادمخدر از استان های جنوبی کشور به شمال خبر داد و افزود: از اعضای این باند ۴۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی به مازندران و استان های شمالی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان رد سه دستگاه خودرو سواری تیبا، جک و پراید را در محور " کندوان " شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد تردد به سمت استان گیلان را داشته اند، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری انتظامی شهرستان های چالوس، عباس آباد، تنکاین و رامسر در عملیاتی ضربتی هر سه خودرو در شهرستان رامسر توقیف و در بازرسی از خودرو تیبا ۴۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

میرزایی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۴ متهم این پرونده، افزود: متهمان که نسبت فامیلی با یکدیگر داشته اند پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1712541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =