همکاری شهرداری کوهدشت و مخابرات لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان در دیدار با شهردار کوهدشت در خصوص انعقاد تفاهم نامه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این نشست سلطانی شهردار کوهدشت خواستار همکاری مخابرات جهت ایجاد شبکه فیبر نوری برای نصب دوربین های نظارتی و اجرای پروژه FTTH در شهر کوهدشت شد .

وی هدف از اجرای تفاهم نامه همکاری شهرداری با مخابرات و اجرای این طرح را ایجاد شبکه و توسعه زیرساخت فیبر نوری FTTH ، با هدف افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر کوهدشت و چشم انداز دستیابی به شهری هوشمند عنوان کرد.د

در ادامه دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهر کوهدشت ارائه و به رفع مشکلات مربوط به تملک، نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی و واگذاری سرویس‌ها بربسترفیبرنوری بحث وتبادل نظردر باب مشکلات پیش روی توسعه ارتباطات شهری پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان توسعه زیرساخت های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تامین زیرساختهای مخابراتی لازم امکان پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری هاست.

بر اساس این گزارش در ادامه دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد، مخابرات آمادگی لازم جهت ارایه خدمات راه اندازی دوربین های نظارتی شهری ، اتصال ساختمانهای اداری شهرداری به شبکه فیبر نوری ، واگذاری سرویس اینترنت مخابرات به کارکنان با شرایط ویژه و فعالسازی سیم کارت سازمانی جهت مدیران و کارکنان شهرداری را دارد .
در پایان مقرر گردید پس از تایید تفاهم نامه از طریق شورای اسلامی شهر و معرفی نقاط هدف توسط اداره مخابرات به شهرداری،در اسرع وقت‌ نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام گردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1713430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =