۰ نفر
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
کینوا چطور به لاغرشدن کمک می‌کند؟

امروزه، ابتلا به بیماری چاقی در کشور ما افزایش پیدا کرده‌است. یکی از دلایل بروز این اتفاق، میزان مصرف بالای برنج سفید و نان سفید در میان مردم است. اما در این میان، افراد زیادی به لاغری و تناسب اندام فکر می‌کنند.

لازم است بدانید که تا وقتی رژیم غذایی روزانه ما اصلاح نشود، کاهش وزنی نیز اتفاق نمی‌افتد. نکته دیگر این است که تنها ضرر چاقی، نداشتن تناسب و زیبایی اندام نیست؛ ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، فشارخون و... نیز از جمله مضرات دیگر چاقی هستند.

در ادامه قصد داریم ماده غذایی را به شما معرفی کنیم که گنجاندن آن در رژیم غذایی، برای کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف بسیار مفید است.

کینوا، راه حل عالی برای کاهش وزن

یکی از مشکلات بزرگی که افراد چاق با رژیم غذایی دارند، کم‌شدن مقدار غذای آن‌ها و داشتن احساس گرسنگی در طول روز است. احساس گرسنگی باعث می‌شود که آرامش افراد مختل شده و احتمال پایبندنبودن به رژیم وجود داشته باشد.

کینوا، مقدار فیبر بسیار زیادی در خود دارد. خوردن مواد غذایی حاوی فیبر مثل کینوا، باعث می‌شود که افراد مدت زمان بیشتری سیر بمانند و در طول روز احساس گرسنگی نکنند. همچنین پروتئین بالای موجود در کینوا باعث می‌شود که در طی روند رژیم، عضلات فرد از بین نرفته و تنها چربی‌ها حذف شوند. پروتئین، علاوه‌بر حفظ عضلات، به تأمین انرژی بدن نیز بسیار کمک می‌کند.

نکتۀ مهم دیگر این است که کینوا میزان کربوهیدات کمی دارد؛ در نتیجه باعث افزایش سطح قند خون نمی‌شود. بنابراین مصرف کینوا از چاق‌شدن جلوگیری می‌کند.

علاوه‌بر این موارد، افرادی که رژیم غذایی برای لاغرشدن دارند، ممکن است بسیاری از ویتامین‌ها را دریافت نکنند و بدن آن‌ها با کمبود ویتامین روبه‌رو شود. کینوا دارای املاح و ویتامین‌های بسیاری مثل ویتامین‌های گروه B است که برای بدن بسیار مفید هستند. تأمین این ویتامین‌ها باعث می‌شود که شادابی بدن در طول روز حفظ شده و افراد، دچار احساس کسلی و خواب‌آلودگی نشوند.

کینوا چطور به لاغرشدن کمک می‌کند؟

کروتان کینوفیت، خوشمزه و پرخاصیت

بسیاری از افرادی که برای لاغری رژیم می‌گیرند، پیش از داشتن رژیم، به ریزه‌خواری و مصرف مواد غذایی مثل اسنک، پاپ‌کورن و... عادت داشتند. در یک رژیم غذایی سالم، لازم است تاحد امکان، مصرف چنین مواد غذایی محدود شود. اما چه چیزی را می‌توان با آن‌ها جایگزین کرد؟

کروتان کینوفیت برپایه کینوا بوده و یک میان وعده خوشمزه در رژیم غذایی به شمار می‌رود. این محصول، در سه طعم متنوع پنیر پارمسان، چاشنی ایتالیایی و سیر و کره تولیدشده و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. کروتان کینوفیت تمام خواص کینوا را دارد و مصرف آن برای افراد مبتلا به دیابت نیز بسیار مفید است.

پاف کینوا کینوفیت، یک میان‌وعده عالی در رژیم

پاف کینوا کینوفیت یکی دیگر از محصولات متنوع برپایه کینواست که مصرف آن در رژیم غذایی لاغری بسیار توصیه می‌شود. پاف کینوا کینوفیت شباهت بسیاری به اسنک دارد؛ با این تفاوت که ۳۰% چربی کمتر نسبت به سایر اسنک ها دارد، از رنگ طبیعی تولیدشده و برای بدن مفید است.

به دلیل طعم مطبوع و شکل خوب آن، مصرف پاف کینوا کینوفیت به کودکان و افرادی که عادت به‌ خوردن اسنک و مواد غذایی از این گروه دارند، بسیار توصیه می‌شود.

پاف کینوا کینوفیت دارای میزان پروتئین و فیبر بالایی بوده و جایگزین مناسبی برای اسنک‌ها در رژیم غذایی است. این محصول تنوع طعم خوبی دارد و با سه طعم متفاوت پنیری، چیلی و سبزیجات تولید می‌شود.

کینوا چطور به لاغرشدن کمک می‌کند؟

کوکی کینوا کینوفیت، شیرینی لاغرکننده

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد با رژیم غذایی لاغری دارند، ممنوعیت مصرف شیرینی‌جات است. کوکی کینوا کینوفیت همانند یک تیر و دو نشان عمل کرده و شیرینی خوشمزه‌ای است که به تناسب اندام و لاغری نیز کمک می‌کند.

کوکی کینوا کینوفیت برپایه کینوا بوده و نسبت به کوکی‌های بازاری ۳۰% شکر کمتر و ۴۰% روغن کمتر دارد. همچنین این محصول، حاوی شکر قهوه‌ای بوده که برای بدن بسیار مفید است. علاوه‌بر این، کوکی کینوا کینوفیت میزان فیبر و کلسیم بالایی دارد و توصیه می‌شود که در رژیم غذایی لاغری قرار گیرد.

کوکی کینوا کینوفیت تنوع طعم خوبی داشته و در دو طعم کوکی وانیلی کینوا با تکه‌های شکلات، کوکی شکلاتی کینوا با تکه‌های فندق تولید می‌شود.

کوکی کینوا کینوفیت تنها شیرینی است که با خوردن آن چاق نمی‌شوید و گامی مثبت در جهت سلامت و کاهش وزن برمی‌دارید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1713500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =