تو سرطان را شکست می‌دهی محمد!

ورزش سه نوشت:محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.

پیش از آغاز دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ آزادگان،زمانی که بازیکنان شهرداری برای ثبت عکستیمی وارد زمین شدند بنری را در دست داشتند که روی آن، در کنار تصویر محمد عباس‌تبار نوشته شده بود: «دوستت داریم؛ زود برگرد.»

محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان تیم شهرداری همدان، این روزها با سرطان مری مبارزه می‌کند. او که مدت زیادی نیست از بیماری خود با خبر شده، در حال حاضر جلسات شیمی درمانی خود را دنبال می‌کند تا پس از آن زیر تیغ جراحان برود.

خبرنگار ما امروز در تماسی با این بازیکن، از او درباره شرایطش سوال کرد و عباس‌تبار که با روحیه‌ای بسیار بالا، روند درمان خود را دنبال می‌کند، با انرژی به سوالات پاسخ داد و از هم‌تیمی‌هایش و همچنین مسئولان باشگاه شهرداری همدان تشکر کرد.

1787085

عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.

این بازیکن سپس درباره شرایط روحی خود صحبت کرد و گفت: از لحاظ جسمی خیلی ضعیف شده‌ام و شاید به سختی بتوانم یک لیوان آب بخورم اما از نظر روحی شرایط خوبی دارم. از نظر خودم چیز خاصی نیست و اگر حال خوبی هم ندارم، به خاطر داروهای شیمی درمانی است. این هم یک بیماری است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و برای من هم پیش آمده است. بسیاری سخت می‌گیرند اما چیز سختی نیست و انشاالله درست می‌شود.

او درباره حمایت بازیکنان شهرداری همدان در بازی روز گذشته برابر سایپا بیان کرد: وقتی عکس‌ها و مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان تیم را دیدم، واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. نمی‌دانم چه بگویم.

1787086

عباس‌تبار سپس به حمایت باشگاه شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: باشگاه خیلی از من حمایت کرده و تا الان نگذاشته من حتی برای یک هزار تومانی، دست در جیبم کنم. با وجود اینکه شرایط خیلی بدی دارم، باشگاه خیلی محکم از من حمایت کرد و حتی شهردار همدان با من تماس گرفت و حمایت کرد. از همه جا، حتی کسانی که من آنها را نمی‌شناختم و فقط سلام علیک داشتیم، آمدند و کمک کردند و زنگ زدند و پیام دادند. من نمی‌دانم چه بگویم... دم همه گرم، به خصوص بچه‌های شهرداری که سنگ تمام گذاشتند. دیروز موهای تنم سیخ شده بود و نمی‌توانستم چیزی بگویم.

او ادامه داد: تا الان صفر تا صد هزینه‌های درمان من را باشگاه پرداخت کرده است؛ در صورتی که این کار واقعا وظیفه آنها نیست و در قرارداد هم ذکر نشده است. از احمد آقا [جمشیدیان]، کادرفنی، علی آقای رضایی، سرپرست تیم، مدیرعامل و همه تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند و من را مثل بچه خودشان دانستند. دم همه گرم.

عباس‌تبار با بیان اینکه مدتی طولانی بدون اطلاع از بیماری‌اش در ترکیب شهرداری به میدان می‌رفته، گفت: من حدود سه چهار ماه است که این بیماری را دارم اما با همین درد بازی می‌کردم. درد داشتم و دکترها اشتباه تشخیص داده بودند و این غده، روز به روز بزرگتر می‌شد و اذیتم می‌کرد و من با مورفین بازی می‌کردم. پزشک‌های تیم شاهد هستند که در بازی‌های آخر با شیاف و دارو مسکن بازی می‌کردم تا اینکه بعد از بازی با فجر افتادم و دیگر نتوانستم راه بروم. در واقع خودم سه هفته است که متوجه بیماری‌ام شده‌ام.

1787088

وی افزود: در همدان و در شهر خودم در استان مازندران، پیش چند دکتر فوق تخصص رفتم اما اشتباه تشخیص دادند. پس از آن به همدان برگشتم و حالم خوب نبود و نمی‌توانستم تمرین کنم؛ از طرف باشگاه من را پیش یکی از دکترهای خوب همدان فرستادند. آندوسکوپی و آزمایش انجام دادم و متوجه شدند چه مشکلی دارم اما باز هم به من نگفتند و من بعد از دو هفته متوجه شدم. در واقع همه می‌دانستند و من نمی‌دانستم.

عباس‌تبار با اشاره به اینکه در حال حاضر هم ارتباط خوبی با هم‌تیمی‌هایش دارد، بیان کرد: بازیکنان با من تماس می‌گیرند و حرف‌های خیلی قشنگی می‌زنند. من در حال حاضر شرایط جسمی خوبی ندارم و شاید از بین هر صد تماس، ده تا را جواب می‌دهم و بیشتر مواقع خواب هستم اما همان چند تماس و پیامی هم که جواب می‌دهم، به قدری قشنگ است که انرژی‌ام را ده برابر می‌کند. دم همه گرم، خاک پایشان هستم و به همه هم گفتم که یک روز جبران می‌کنم.

او در پایان گفت: از کادرفنی، بازیکنان تیم، خانواده‌ام و همه کسانی که حمایت کردند تشکر می‌کنم؛ خیلی محکم پشت من ماندند و تنهایم نگذاشتند. واقعا از همه کسانی که برای من انرژی مثبت فرستادند، ممنونم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 0
    خداوند ان شاء الله سلامتی عاجل عطا فرماید
  • سید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    4 0
    دعای من بدرقه راهت ،ایشالله بحق جدم امام حسین شفا پیدا کنید و شاهد حضورسبزت در میادین ورزشی باشیم
  • محمد رضا احمدی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    لطفاً برای درمان برو پیش دکتر گیو شریفی