استاندار کرمان: فرهنگ، زیرساخت اصلی همه فعالیت‌هاست/شهید سلیمانی در سخت‌ترین شرایط، صادقانه پای کار می‌ایستاد

استاندار کرمان، زیرساخت اصلی همه فعالیت‌ها را فرهنگ دانست و گفت: با اصلاح فرهنگ، حوزه اقتصاد، سیاست و سایر فعالیت‌های اجتماعی درست خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار همزمان با سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه رویداد سلما در محل تالار وحدت دانشگاه باهنر گفت: حوادث اخیر یک نعمت و خیر بزرگ برای ما داشت که همه ما را متوجه کاستی‌هایمان کرد و اینکه کوتاهی‌هایمان را جبران کنیم.
او، رویداد سلما را کمک به آگاهی‌بخشی مردم و تصمیم‌گیری درست در برابر موضع گیری‌های دشمن دانست و گفت: اگر فهم سیاسی را ضمیمه فعالیت‌ها و توانایی‌هایمان کنیم و مردم نیز درک سیاسی خود را بالا ببرند، می‌توانند به راحتی، اطلاعات سطحی که دشمن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها ارائه می‌دهد را با یک تحلیل دقیق و عمیق باز کنند و این وظیفه ماست که مردم را به این درجه از آگاهی برسانیم.
استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی کوتاهی شده است، گفت: نباید به ساختارهای دولتی تکیه داشت‌. باید نوسازی کرد، کارهایی که در زمینه مردمی‌سازی شروع شده را حمایت کرد و نیروهایی را از همین مجموعه‌ها شناسایی و معرفی کنیم.
فداکار از راه‌اندازی اندیشکده‌ای در استان برای گفتمان‌سازی و گفتگو کردن خبر داد و افزود: این کار بزرگی است و امیدواریم هر چه سریعتر به انجام برسد، ما به عنوان سیستم اداری وظیفه پشتیبانی این طرح‌ها را داریم.
او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در سخت‌ترین شرایط در جنگ و در غربت، صادقانه پای کار می‌ایستاد، گفت: کار انقلاب هم خون دادن و هم خون دل خوردن است و با همت و جدیت و کار صادقانه به نتیجه خواهید رسید، لذا باید شیوه‌های جدید را آموزش ببینیم و به کار ببریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =