تحقق 85درصدی تعهد اشتغال دراستان چهارمحال وبختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال برای ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر ایجاد شده که این عدد معادل ۸۵ درصد سهمیه استان در حوزه ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی در کارگروه اقتصادی، اشتغال، سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته‌امداد امام خمینی و بهزیستی تعهد خود برای ایجاد اشتغال خود را به‌طور کامل و حتی بیش‌تر از تعهد انجام داده است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی متعهد هستند بر اساس سهمیه اعلامی اشتغال ایجاد و اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: سهمیه ۳۸ دستگاه اجرایی استان برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری ۱۹ هزار و ۳۶۵ هزار نفر بوده که تاکنون بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال برای ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر ایجاد شده که این عدد معادل ۸۵ درصد سهمیه استان در حوزه ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که نتوانسته‌اند تعهد اشتغال خود را محقق کنند، علت عدم تحقق آن را مکتوب به دبیرخانه کارگروه اقتصادی، اشتغال، سرمایه‌گذاری اعلام کنند، گفت: اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی باید در سامانه رصد اشتغال ثبت شود.

منزوی بیان کرد: طبق آخرین آمار ثبت شده در سامانه رصد تا تاریخ ۱۹ دی‌ماه ۱۹۸۲ شغل در شهرستان فارسان، ۲۴۱۰ شغل در لردگان، ۹۵۷ شغل در خانمیرزا، ۱۰۷۹ شغل در شهرستان بن، ۱۸۶۶ شغل در بروجن، ۱۲۵۱ شغل شهرستان سامان، ۱۵۷۸ شغل در کیار، ۱۸۱۶ شغل در اردل، ۱۲۰۷ شغل در کوهرنگ و ۲۲۷۸ شغل در شهرستان شهرکرد ایجاد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای تحقق کامل تعهد اشتغال در این استان نیازمند کار جهادی هستیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید تا پایان بهمن‌ماه به تعهد خود عمل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در سال‌جاری ۱۰۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که این تسهیلات در چهار بانک رفاه کارگران، پست بانک، توسعه تعاون و کشاورزی توزیع شد که در مجموع ۶۶ درصد تسهیلات جذب شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =