عکس | پیام آنچلوتی پس از حضور رونالدو در تمرینات رئال مادرید

تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از ستاره پیشین این تیم به دلیل روحیه دادن به هم‌تیمی‌هایش پیشین خود در آستانه ال‌کلاسیکو تشکر کرد.

تمرینات روز گذشته (جمعه) تیم فوتبال رئال مادرید در شهر ریاض برای مصاف با ال‌کلاسیکو در فینال سوپرجام اسپانیا یک میهمان ویژه داشت؛ کریستیانو رونالدو.

رونالدو که به سبب عقد قرارداد با النصر در عربستان سعودی به سر می‌برد و به دلیل محرومیت فعلاً امکان بازی برای این تیم را ندارد، با حضور در محل تمرینات رئالی‌ها دقایق با سرمربی این تیم کارلو آنچلوتی و بازیکنان وقت گذراند. او از دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید زیر نظر آنچلوتی خاطرات خوبی دارد، چرا که بعد از ۵ سال از زمان پیوستنش به کهکشانی‌ها، سرانجام توانست با این تیم دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان (دسیمای معروف) را ببرد. در همان فصل او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۷ گل زد و رکورد بیشترین گل زده در یک فصل از این رقابت‌ها را شکست. رونالدو اخیراً درباره آن قهرمانی صحبت کرده و گفت: دهمین قهرمانی خاص‌ترین قهرمانی‌ام با رئال مادرید بود. آن جام را در وطن خودم بردم. همه هواداران آن را می‌خواستند. همه ما هم برای بردنش انگیزه داشتیم. آن لحظه را من تا آخر عمر به یاد خواهم سپرد. من باپرستیژترین جام را با باشگاهم بردم.

کریستیانو رونالدو , کارلو آنچلوتی , تیم فوتبال رئال مادرید ,

کارلو آنچلوتی پس از حضور رونالدو در محل تمرینات تیم سابقش، تصویری از این ملاقات در اینستاگرام منتشر و در پیامی از ستاره پرتغالی تشکر کرد. او درباره رونالدو نوشت: «یکی از خود ما. بابت سر زدنت به تیم متشکرم.»

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران فینال سوپرجام اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1718965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =