۰ نفر
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
«هنر و تجربه» باید بیشتر تبلیغ شود

ایسنا نوشت: میرعباس ربیعی با بیان این‌که «هنر و تجربه» سینمای خاص‌تری نسبت به سینمای بدنه است، می‌گوید: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم‌هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

کارگردان فیلم‌های «لباس شخصی» و «ضد» با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمایی هنر و تجربه و تاثیر فعالیت‌های این گروه بر رونق سینما گفت: در روزهایی که سالن‌های سینمای بدنه کم رونق‌ است، فیلم‌های هنر و تجربه بیشتر دیده می‌شود و درباره سینمای هنر و تجربه بیشتر نوشته و تحلیل می‌شود و این نشان از اهمیت هنر و تجربه دارد.

کارگردان فیلم سینمایی «ضد» که برای تماشای فیلم ایمو به پردیس سینمایی چارسو آمده بود با تاکید بر اهمیت سینمای هنر و تجربه افزود: هنر و تجربه سینمای خاص‌تری نسبت به سینمای بدنه است هم از لحاظ فیلمسازان و و هم مخاطبان. فیلمسازانی که برای این سینما فیلم می‌سازند در اصل تجربه‌هایی که روال عرف سینما نیست را به نمایش می‌گذارند.

او ادامه داد: فیلمسازانِ بسیاری از این روال عبور کرده‌اند؛ چه در محتوا، فرم و ایده. طبیعتا مخاطب این سینما هم به این گونه است و مخاطبش خاص‌تر، اندیشمندتر و نخبه‌تر است.

این کارگردان و نویسنده سینما تصریح کرد: مسئولین فرهنگی باید به سینمای هنر و تجربه به اندازه سینمای بدنه توجه کنند و آن را جدی بگیرند چرا که آثار قابل قبولی در این سینما تولید می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» با بیان اینکه هنر و تجربه باید میان نخبگان ترویج شود گفت: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم‌هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1720199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =