۰ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
عکس | قیمت نجومی صندلی گیمینگ پورشه

دیجیاتو نوشت: پورشه جزو خودروسازانی است که در بازار لوازم جانبی نیز حضور پررنگی دارد. جدیدترین محصول غیرخودرویی این شرکت آلمانی یک صندلی پیشرفته مخصوص گیمرها است.

این صندلی گیمینگ با همکاری کمپانی معروف ریکارو توسعه پیدا کرده hsj و در ساخت آن طراحان از صندلی‌های ریسینگ الهام گرفته‌اند.

صندلی گیمینگ پورشه و ریکارو رنگی برگرفته از خودروهای مسابقه‌ای خودروساز آلمانی دارد. همان‌گونه که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، این صندلی دارای رنگ ترکیبی از مشکی، قرمز و سفید است. جالب اینکه این صندلی هفته گذشته در جریان یک مسابقه مجازی از لمان ۲۴ ساعته رونمایی شد.

صندلی گیمینگ پورشه

صندلی گیمینگ پورشه مناسب برای ساعت‌ها بازی بی‌وقفه

پورشه می‌گوید مهندسان صندلی‌های موجود در اتومبیل‌های مسابقه‌ای مخصوص مسافت‌های طولانی را الگوی ساخت صندلی گیمینگ قرار داده‌اند. به‌همین خاطر، این صندلی ارگونومی بالایی دارد و برای انجام بازی‌های طولانی‌مدت بسیار مناسب است.

در بیانیه رسمی مربوط به این صندلی، پورشه به‌شوخی اعلام کرده است: «درهرحال رانندگان باتجربه مسابقات اتومبیلرانی و گیمرهای جاه‌طلب می‌دانند که اگر خوب بنشینید، بهتر رانندگی (و بازی) می‌کنید!»

صندلی گیمینگ پورشه

این صندلی گیمینگ توسط استودیوی Studio F.A. شرکت پورشه و با مشاوره‌های ریکارو طراحی شده و در آلمان تولید می‌شود. پایه‌ این صندلی از آلومینیوم بسیار باکیفیت است و پورشه تأکید می‌کند فوم‌های آن ضمن ارگونومیک‌بودن، روکشی قابل تهویه و تنفس‌پذیر دارند.

صندلی گیمینگ پورشه

همانند خودروهای مسابقه‌ای، لبه‌های پشتی صندلی گیمینگ پورشه و ریکارو نیز حالتی برآمده دارند تا به‌خوبی پهلوهای راننده را در بر بگیرند. همچنین لبه فوم نشیمنگاه نیز برآمده است و به گیمرها کمک می‌کند وضعیت نشستن مطلوب خود را پیدا کنند. زیرآرنجی‌ها ۵D هستند و تنظیمات زیادی برای دستیابی به راحت‌ترین حالت دارند. پورشه می‌گوید این صندلی‌ها می‌توانند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

صندلی گیمینگ پورشه

براساس برنامه‌ریزی‌ها، از صندلی گیمینگ پورشه تنها ۹۱۱ عدد تولید خواهد شد. همانند سایر محصولات مزین به نشان پورشه، این صندلی نیز قیمت بالایی دارد و باید یک طرفدار متعصب بود تا برای آن ۲,۴۹۹ دلار پرداخت کرد!.این رقم معادل چیزی در حدود ۱۱۱ میلیون تومان می‌شود، البته در لحظه نگارش مطلب!

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1721842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =