تهیه‌کننده آکتور: ساترا بنای همکاری با شبکه نمایش خانگی ندارد

ایسنا نوشت: مجید مطلبی، تهیه کننده سریال «آکتور» که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، با انتقاد از رویه عجیب ساترا در تعامل با هنرمندان گفت: بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظر ساترا، هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

وی در شرح این اتفاق گفت: چندماه قبل همراه با نویسنده و کارگردان سریال آکتور، به مجموعه ساترا رفتیم و در حضور معاونین و نماینده شورای بازبینی، شرح کاملی از قصه و سریال ارائه کردیم. در این جلسه به طور مفصل به سوالات و ابهامات مدنظر ساترا پاسخ دادیم و توافق کردیم با توجه به تداوم فیلمبرداری سریال، سه قسمت از سریال را برای بازبینی در اختیارشان قرار دهیم.

مطلبی با بیان اینکه آن جلسه در فضایی تعاملی و مثبت پایان یافت، افزود: در کمال تعجب روز گذشته نامه‌ای به دستم رسید که گویی در آن جلسه هیچ گفتگو و مذاکره‌ای صورت نگرفته و ساترا خطاب به مدیر فیلیمو بار دیگر تمام مباحث مطرح شده در آن جلسه را به عنوان سوال و مطالبه مطرح کرده!

تهیه‌کننده سریال آکتور با اشاره به اینکه فیلمبراری این سریال روزهای آخر را طی می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر توافق صورت گرفته، ۳ قسمت و بیش از ۳۰۰ دقیقه راش سریال(حدودا بیش از ۶قسمت) سه ماه است که در اختیار ساترا بوده و همچنان هیچ اصلاحیه‌ و نظری به ما منتقل نشده و این در حالی است که سریال آکتور موافقت اصولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد و مشکل پروانه ساخت هم ندارد.

وی با اشاره به مجموع تعاملات صورت گرفته، تاکید کرد: به نظر می‌رسد بنای ساترا همراهی با شبکه نمایش خانگی و صنعت سینما نیست برای همین هم در نامه حدید برخلاف تعامل صورت گرفته، درخواست ارسال ۷قسمت دیگر کرده‌اند که یعنی هم نسبت به فرایندهای تولید، تسلطی ندارند و هم ظاهرا بیش از آنکه دنبال تعامل باشند دنبال مانع‌تراشی برای عدم پخش و تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی هستند و این رویه برای تمام تولیدات شبکه نمایش خانگی و همه پلتفرم‌ها به صورت مستمر اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به تماس‌ها و مکاتبات خود با مدیران ساترا برای اخذ نظرات اصلاحی جهت پخش سریال و بی‌پاسخ بودن پیگیری‌هایش، تاکید کرد: به هرحال کارنامه فعالیت‌های من و تیم سازنده آکتور، نشان می‌دهد قواعد سینما و ملاحظات مدنظر را می‌شناسیم و کارمان را بلدیم اما اینکه اینگونه کار و تلاش دوساله یک تیم را معطل می‌کنند، جای تامل دارد که امیدوارم به زودی مشکل برطرف شود.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1722620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =