عجیب‌ترین تولید کارخانه کوکاکولا این تلفن‌هوشمند است/ عکس

زومیت نوشت: ظاهراً کوکا کولا هم مثل پپسی و KFC تصمیم گرفته است یک گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کند.

طی سال‌های گذشته، برخی شرکت‌های غیرمرتبط با حوزه‌ی فناوری سعی کردند گوشی‌های هوشمندی با برند خود عرضه کنند که ازجمله می‌توان به پپسی P۱ و KFC اشاره کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد یکی دیگر از غول‌های صنایع غذایی یعنی کوکا کولا تصمیم دارد به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بپیوندد.

به گزارش AndroidAuthority، تصویر فاش‌شده از گوشی کوکا کولا نشان می‌دهد طراحی این دستگاه از المان‌های برند شرکت معروف نوشابه‌سازی بهره خواهد برد. گفته می‌شود این دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری در هند عرضه خواهد شد.

وقتی کوکا کولا به جای نوشابه، گوشی هوشمند می‌سازد

رنگ بدنه‌ی گوشی کوکا کولا دقیقاً مثل رنگ‌بندی نوشبه‌های این شرکت، قرمز است و شاید همین ویژگی توجه طرفداران برند مورداشاره را جلب کند. البته درصورتی‌که خیلی به کوکا کولا علاقه دارید، همواره می‌توانید کیس محافظی با طرح این برند برای گوشی هوشمند خود خریداری کنید.

به‌نظر می‌رسد مدل آزمایشی گوشی کوکا کولا براساس یکی از مدل‌های سری ریلمی ۱۰ ساخته شده است. ریلمی ۱۰ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام بهره می‌برد و به یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی LCD مجهز شده است. این دستگاه همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. ازطرف دیگر ریلمی ۱۰ استاندارد از سیستم-روی-چیپ Helio G۹۹ ۴G مدیاتک استفاده می‌کند و به یک نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده است. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود گوشی کوکا کولا نیز مثل این دو محصول، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =